English

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛

دانش آموزان پژوهشگر کشور را به رتبه اول عملی منطقه می‌رسانند

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: اگر قرار است که کشور ما به رتبه اول تولید علم، تحقیقات، فناوری و پژوهش در منطقه تبدیل شود باید در کنار دانشگاه‌ها، به فرهنگ سازی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در دوره‌ ابتدایی توجه کرد.

دانش آموزان پژوهشگر کشور را به رتبه اول عملی منطقه می‌رسانند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «موسی دادی زاده» بعد از ظهر امروز در آئین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای علمی دانش‌آموزان دوره ابتدایی با عنوان جابر بن حیان در میناب، گفت: در مسابقات علمی نوضوع رقابت مطرح است در حالی که در جشنواره‌ها اینگونه نیست؛ جشنواره‌های دانش آموزی  محلی برای کسب تجربه برای دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه همین که دانش آموزان ایده های خود را در این جشنواره مطرح کنند برنده هستند، گفت:  این جشنواره به منزله ی میدانی جهت تمرین برای تولید علم و نمایان ساختن استعداد دانش آموزان است.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جزئیات سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش گفت: از 6 ساعت آموزشی یک ساعت به علم و فناروی اختصاص یافته و چشم انداز این سند قرار گرفتن کشور در رتبه‌ی اول عملی منطقه است.

 دادی‌زاده ادامه داد: اگر قرار است که کشور ما به رتبه اول تولید علم، تحقیقات، فناوری و پژوهش  در منطقه تبدیل شود باید در کنار دانشگاه‌ها، به فرهنگ سازی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در دوره‌ ابتدایی توجه کرد. 

وی در پایان خاطر نشان ساخت: اگر  ما به دنیال تحقق این موضوع هستیم باید دانش آموزانی محقق و پژوهشگر بار بیاوریم.

به گزارش موج، نمایشگاه دستاوردهای علمی دانش‌آموزان دوره ابتدایی با عنوان جابربن حیان امروز در مجتمع قلعه هزاره شهرستان میناب آغاز به کار کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه