English

مدیر موسسه هنری مد و لباس دانش آراء:

هدف منشور مد و لباس اصلاح فرهنگ صحیح پوشش و ارتقای کیفیت سطح زندگی مردم است

مدیر موسسه هنری مد و لباس دانش آراء گفت: هدف منشور مد و لباس اصلاح فرهنگ صحیح پوشش با رعایت معیارهای ایرانی- اسلامی و ارتقای کیفیت سطح زندگی مردم با انتخاب هوشمندانه پوشش می باشد.

هدف منشور مد و لباس اصلاح فرهنگ صحیح پوشش و ارتقای کیفیت سطح زندگی مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید رضا میر محمد صادقی دراولین نشست خبری مد و لباس بیان داشت: هدف تخصصی منشور مد و لباس در اصفهان ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و حمایت از طراحان  حوزه مد و لباس است.

وی افزود: منشور مد و لباس  با دو هدف عمومی و تخصصی طراحی شده است که یکی از اهداف عمومی آن اصلاح فرهنگ صحیح پوشش با رعایت معیارهای ایرانی- اسلامی، ایجاد بستری مناسب برای شناسایی طراحان لباس و استفاده بهینه از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری در این زمینه است.

مدیر موسسه هنری مد و لباس دانش آراء با اشاره به تدوین و رونمایی از نخستین منشور مد و لباس و عملکرد طراحان در شهریورماه  امسال گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه سیاست‌گذاری و ساماندهی حوزه مد و لباس کشور را دارد و در این خصوص با تشکیل کارگروهی، فعالان این عرصه همچون اتحادیه‌های تولید و توزیع پوشاک، کارگاه‌های صنعتی، طراحان و دیگر فعالان بازار تولید و توزیع پوشاک حضور دارند.

میر محمد صادقی گفت: امسال با حضور300 طراح در استان اصفهان توانستیم نخستین نمایشگاه لباس دانشگاهی را برگزار کنیم.

نمایشگاه لباس و مد

مدیر موسسه هنری مد و لباس دانش آراء تصریح کرد: تاکنون حدود 1000 نیروی انسانی  در حوزه مد و لباس، طراحی دیجیتال و طــراحی  روی پــــارچــــــه تربیـت کرده ایم.

 وی با اشاره به فعالیت های این موسسه در سال 97 بیان داشت: ثبت 300 طرح ، شرکت در جشنواره‌های مختلف و کسب مقام های برتر از دیگر فعالیت های موسسه هنری مد و لباس دانش آراء است.

میر محمد صادقی اظهار داشت: برگزاری 35 همایش تخصصی ، برگزاری 8 نشست تـخــصـصــی با حضور کارشناسان مد و لباس، برگزاری نخستین نمایشگاه ایرانی- اسلامی اصفهان از دیگر فعالیت‌های این موسسه می باشد.

وی افزود: از جمله برنامه‌های پیش رو موسسه هنری مد و لباس برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و موضوعی و جشنواره طراحی لباس در سال 98 است.

مدیر موسسه هنری مد و لباس دانش آراء همچنین از تصویب ایجاد رسته صنفی طراحان پوشاک در زیر مجموعه اتحادیه پوشاک در کمیسیون کار و حرفه مجلس خبر داد. 

به گزارش موج، اولین نشست خبری مد و لباس با محوریت تدوین نخستین منشور مد و لباس و عملکرد طراحان اصفهان با حضور سید رضا میر محمد صادقی، مدیر موسسه هنری مد و لباس دانش آراء، محمد حسین طغیانی، مدیر شرکت سها دانش نقش جهان، سمیه شفیعی‌نیا، استاد دانشگاه و طراح حوزه عفاف و حجاب و ژاله کیانی، مدرس و طراح لباس برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه