English

با ارائه طرح اولیه؛

شهرک مد و لباس در آذربایجان شرقی راه‌اندازی می‌شود

با بهره‌گیری از دانش اساتید هنر و معماری شهری و ارائه طرح اولیه ؛ شهرک مد و لباس در آذربایجان شرقی راه‌اندازی می‌شود.

شهرک مد و لباس در آذربایجان شرقی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز؛ رئیس هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع نساجی و پوشاک آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب در جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی واحد تبریز با صاحبان صنعت پوشاک و نساجی اظهارداشت: برای تکمیل طرح، اجرا و راه اندازی شهرک مد و لباس بهره‌گیری از دانش اساتید هنر و معماری شهری ضروری است.

ارزش 460 میلیارد دلاری صنعت پوشاک جهان

سیدحسن پروینی با ارائه گزارشی از صنعت نساجی استان و قابلیت های اقتصادی صنعت پوشاک کشور افزود: بیش از 460 میلیارد دلار ارزش صادراتی صنعت پوشاک جهان است که صنعت نساجی و پوشاک استان با بهره گیری از دانش هنر و معماری، می تواند بخش قابل قبولی از این اقتصاد جهانی را به خود اختصاص دهد.

جلسه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

دکتر حسن ستاری رئیس گسترش علم و علم سنجی واحد تبریز هم کاربردهای فناورانه و اقتصادمحور ارتباط هنر و معماری با صنعت پوشاک و لباس و طرح های هنری مرتبط با این صنعت را به همراه سیمای هنر و معماری هزاره سوم در صنعت پوشاک ارائه کرد.

دکتر پاکدل رئیس دانشکده هنر و معماری واحد تبریز نیز گزارشی از قابلیت های علمی و توان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را ارائه کرد.

جلسه با پرسش و پاسخ از سوی اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی مقاطع ارشد و دکتری ادامه یافت. در این نشست دکتر حسن رسولی معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز به جمع بندی موارد مطروحه پرداخت و بر لزوم تداوم چنین جلساتی در راستای حل مشکلات اقتصادی دانشگاه و صنعت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج ، جلسه هم اندیشی معاونت پژوهشی واحد تبریز با صاحبان صنعت پوشاک و نساجی استان به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و با همکاری حوزه گسترش علم و علم سنجی دانشگاه و دانشکده هنر و معماری و با حضور نماینده تام الاختیار استاندار در حوزه علم و فناوری در سالن پروین اعتصامی این دانشگاه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی