English

مدیرعامل آرامستان‌های کرمانشاه خبر داد:

ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به آرامستان‌های کرمانشاه در دو پنج‌شنبه آخر سال

حجت‌الاسلام احمد شیرین‌سخن گفت: به‌منظور کاهش ترافیک در محوطه آرامستان‌های کرمانشاه، ورود خودرو شخصی به محوطه باغ فردوس در پنجشنبه آخر سال ممنوع است.

ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به آرامستان‌های کرمانشاه در دو پنج‌شنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، از آمادگی شهرداری کرمانشاه در خدمات‌رسانی برای پنجشنبه آخر سال خبر داد و افزود: برای سهولت در رفت‌وآمد و تردد شهروندان و زائران اهل قبور ۴۰ دستگاه خودروی ون به‌صورت رایگان و با هزینه سازمان آرامستان‌های کرمانشاه به خدمات‌رسانی خواهند پرداخت.

شیرین‌سخن تصریح کرد: سه دستگاه اتوبوس نیز برای جابجایی شهروندان از باغ فردوس تا بهشت‌زهرا (س) نیز در نظر گرفته‌شده است و زائران در این روز می‌توانند از تانکرهای آب که در نقاط مختلف قرار می‌گیرد، برای شست و شوی قبور استفاده کنند.

وی بابیان اینکه یکی از سنت‌های دیرینه پیش از نوروز یاد کردن از درگذشتگان است و ایرانیان به این مناسبت در دو پنجشنبه آخر سال به زیارت اهل قبور می‌روند، گفت: سازمان آرامستان‌های برای رفاه حال شهروندان امکاناتی در داخل باغ فردوس در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه از طراحی نقشه‌هایی به‌منظور راهنمایی زائران در محوطه باغ فردوس خبر داد و افزود: همچنین پایگاه‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی نیز برای پاسخگویی به سؤالات شرعی شهروندان فراهم است و در خارج از محوطه نیز چندین دستگاه اتوبوس و تاکسی در چند نقطه از سطح شهر باهدف جابجایی زائرین اهل قبور در نظر گرفته‌شده است.

شیرین‌سخن با تأکید بر اینکه به‌صورت جدی با تجمع دست‌فروشان در محل آرامستان‌های کرمانشاه برخورد می‌شود، خاطرنشان ساخت: استفاده از تابلوهای راهنمایی برای تعیین مسیرهای تردد و جلوگیری از حضور دست‌فروشان در محوطه آرامستان‌ها نیز از دیگر برنامه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه برای پنجشنبه آخر سال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه