English

تمهیدات سازمان آرامستان های شهرداری برای دو پنجشنبه آخر سال؛

ورود خودروهای شخصی به داخل محوطه باغ فردوس ممنوع شد

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه از تمهیدات کامل این سازمان برای میزبانی از شهروندان و زائرین قبور در دو پنجشنبه آخر سال و ممنوعیت ورود خودرو شخصی به باغ فردوس در روزهای مذکور خبر داد.

ورود خودروهای شخصی به داخل محوطه باغ فردوس ممنوع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد شیرین‌سخن بابیان اینکه یکی از سنت‌های دیرینه پیش از نوروز، یاد کردن از درگذشتگان است و ایرانیان به این مناسبت در دو پنجشنبه آخر سال به زیارت اهل قبور می‌روند، اظهار داشت: این سازمان در راستای رفاه حال شهروندان، اقدامات لازم را برای استقبال از سال نو و میزبانی زائران اهل قبور انجام داده است.

وی گفت: به همین منظور برای سهولت در رفت‌وآمد و تردد شهروندان و زائران اهل قبور در پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخر سال و عید نوروز 35 دستگاه خودروی ون به‌صورت رایگان با هزینه سازمان آرام ستان ها به خدمات‌رسانی خواهند پرداخت.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه به خدمت‌رسانی و جابجایی زائران اهل قبور توسط 3 دستگاه اتوبوس در این روزها خبر داد و افزود: این اتوبوس‌ها برای جابجایی شهروندان از باغ فردوس تا بهشت‌زهرا (س) در نظر گرفته‌شده‌اند.

حجت‌الاسلام شیرین‌سخن همچنین با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای زائران قبور گفت: زائران در این روزها می‌توانند با استفاده از تانکرهای آب که در نقاط مختلف قرار می‌گیرد، برای شست و شوی قبور استفاده کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان آرام ستان های شهرداری کرمانشاه علاوه بر این، نقشه‌هایی به‌منظور راهنمایی زائران در محوطه طراحی‌شده و متقاضیان می‌توانند برای بیان سؤالات شرعی به ایستگاه‌های فرهنگی مراجعه کنند.

وی گفت: برای رفاه حال شهروندان، هماهنگی لازم با دستگاه‌هایی نظیر نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و آتش‌نشانی، تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی جهت استقرار چندین دستگاه تاکسی و اتوبوس در چند نقطه از سطح شهر و باهدف جابجایی و انتقال همشهریان در روز پنج‌شنبه غریبان و پنجشنبه آخر سال به باغ فردوس صورت گرفته است. حجت‌الاسلام شیرین‌سخن افزود: استفاده از تابلوهای راهنمایی برای تعیین مسیرهای تردد و جلوگیری از حضور دست‌فروشان در محوطه آرام ستان ها از دیگر برنامه‌های سازمان آرامستانهای شهرداری کرمانشاه برای پنجشنبه‌های آخر سال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه