English

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

خلیج فارس متلاطم می‌شود/شناورهای سبک از تردد خودداری کنند

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بعد از ظهر امروز با افزایش سرعت باد در محدوده‌ی خلیج فارس و تنگه هرمز شاهد تلاطم دریا خواهیم بود.

خلیج فارس متلاطم می‌شود/شناورهای سبک از تردد خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «مجتبی حمزه‌نژاد» با اعلام این خبر افزود: بعد از ظهر امروز با وزش بادهای غربی شاهد تلاطم دریا در محدوده ی خلیج فارس و تنگه‌ی هرمز خصوصا در محدوده ی جزایر کیش، لاوان، سیری، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک، قشم، هنگام، هرمز و لارک، سیریک، کلاهی خواهیم بود.

وی با اشاره به بیشینه‌ی سرعت باد افزود: سرعت باد در ساعات بعد ازظهر به 35 کیلومتر بر ساعت رسیده که سبب می‌گردد ارتفاع موج تا یک متر برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه از نظر دمایی نوسان محسوسی را شاهد نخواهیم بود، تأکید کرد: لازم است تا تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها اندیشیده گردد.

حمزه‌نژاد با اشاره به وضعیت جوی فردا (18 اسفند ماه) گفت: رو شنبه نیز در ساعات بعد از ظهر شاهد افزایش سرعت باد تا 40 کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ارتفاع امواج تا یک متر و نیم می‌رسد، گفت: شناورهای سبک، صیادی و تفریحی در ساعات بعدازظهر و بویژه در شب از تردد در محدوده‌ی خلیج فارس و تنگه‌ی هرمز خودداری کنند.

 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه