English

رئیس جدید سازمان قضایی و دادستان نظامی جدید هرمزگان معرفی شدند

آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی هرمزگان برگزار شد.

رئیس جدید سازمان قضایی و دادستان نظامی جدید هرمزگان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به خلقت انسان و هدف از آفرینش گفت: ممکن است مسئولیت زود بدست آید اما مسئولیت‌پذیری چیزی نیست که زود حاصل شد و توصیه می‌کنم کاری کنیم که بعد از رفتن، کمترین ظلمی به زیرمجموعه خود نکرده باشیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های 9 ساله قنواتی در مسئولیت رئیس سازمان قضایی استان هرمزگان، وی را فردی پرکار، پرتلاش و دلسوز نام برد و خاطر نشان کرد: از سال 72 که در سازمان مشغول به کار شد مسئولیت‌های مختلفی رادر استان‌های کرمان و هرمزگان تجربه کرد و در نهایت 9 سال نیز رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان هرمزگان بود.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی از حبیب تکین رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح هرمزگان به عنوان یکی از نیروهای کارآمد و جوان نام برد که همه خدمت خود را در همین استان انجام داده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خطاب به تکین گفت: امیدوارم با حضور شما بر اقتدار سازمان در هرمزگان افزوده شود. این استان، مهم‌ترین استان کشور است، استانی که دشمنان به آن و خلیج‌فارس چشم طمع بسته‌اند و با اقتدار نیروهای مسلح دشمن بسیار ذلیل و خوار شده است.

رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با بیان اینکه ما میراث‌دار اهداف انقلاب هستیم، افزود: با توجه به موقعیتی که هرمزگان و منطقه خلیج فارس دارد غربی‌ها تحرکات و مطالعات عمیقی در چند صد سال گذشته بر روی آن داشته‌اند و این امر نشان‌دهنده عظمت این منطقه است.

جمشید قنواتی با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد نفت دنیا و 30 درصد گاز دنیا در این منطقه است، یادآور شد: همین امر باعث شده همه چشمشان به منطقه راهبردی خلیج فارس و تنگه هرمز باشد که امروز نیروهای مسلح با تمام قوا در حفاظت از آن فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای همان اهدافی که مقام معظم رهبری عنوان کردند یعنی ایجاد عدالت در جامعه، تلاش می کند.

در ادامه، رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه در چنین جلساتی از مقوله عدالت سخن به میان می‌آید، شاید تکراری باشد اما هر تکراری هم بی‌فایده نیست، افزود: همان‌گونه که در قرآن کریم سراسر تکرار هست و آن هم بی‌فایده نیست.

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به اینکه ما هم به دنبال تحقق بخشیدن به همین ماموریت هستیم، گفت: کتاب‌هایی که خداوند بر پیامبران نازل کرد همه به این دلیل بوده که برخیزند و مردم را به اقامه عدل و انصاف امر کنند، یعنی اجرای عدالت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: عدالت و عدل‌گستری مقوله‌ای است که همه حکما، علما، فلاسفه، اندیشمندان و شعرا اهمیت آن را درک کردند و همه خوبی‌ها را تحت همین موضوع قرار دادند و همه بدی‌ها نیز در مقابل همین کلمه گذاشتند.

فرمانده ارشد آجا در استان نیز با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین مولفه در نیروهای مسلح است، افزود: نیروی انسانی باید از لحاظ روحی و جسمی سالم باشد و بحثی که ممکن است نیروی اسانی ما را دچار آن کند، خارج شدن از ریل قانون است که این موضوع هم با آموزش‌های لازم قابل پیشگیری است.

امیر دریادار «داج» ادامه داد: با همه پیشگیری‌هایی که انجام می‌شود گاها افرادی هستند که لغزش‌هایی را دارند، هر چند ورود نیروی انسانی به نیروهای مسلح به راحتی نیست و نظامیان سرمایه نظام و انقلاب می‌باشند که نباید با آبروی آنان بازی شود.

وی در پایان گفت: قرار نیست ما با یک نقل و انتقال از خدمت خداحافظی کنیم بلکه باید تا جایی که می‌توانیم به این نظام خدمت نماییم.

در پایان، حبیب تکین به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان هرمزگان و محمدرضا حیدری دلفارد به‌عنوان دادستان نظامی جدید استان هرمزگان معرفی و از خدمات قنواتی و فرامرزپور تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه