English

۳۰ تن مواد محترقه قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 30 تن مواد محترقه قاچاق از یک دستگاه کانتینر به ارزش 30 میلیارد ریال در استان خبرداد.

30 تن مواد محترقه قاچاق در هرمزگان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردارعزیزاله ملکی با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از اقدام  افرادی سودجو که به صورت سازمان یافته در امر قاچاق مواد محترقه از مبادی رسمی به مقصد استان های شمالی و مرکزی کشور فعالیت داشتند مطلع و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی  یک دستگاه کامیون کشنده حامل مواد محترقه به همراه شخصی که در امر خروج این محموله کانتینری نقش اصلی را ایفا می کرد شناسایی کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از تعقیب و مراقبت های غیر محسوس مشخص شد کامیون مورد نظر به یک انبار در بندرعباس وارد و با فک پلمب و جابجایی کانتینرها ، قصد خروج از هرمزگان به سمت استان های مرکزی کشور را دارد که با سرعت عمل مأموران کامیون مذکور متوقف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودرو مقدار 30 تن انواع مواد محترقه خارجی قاچاق و ممنوعه به ارزش 30 میلیارد ریال کشف و ضبط و راننده خودرو دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان 4 متهم تا کنون در این زمینه دستگیر و میزان مواد محترقه بالغ بر 25 میلیون عدد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه