English

وزیر آموزش و پرورش در یزد خبر داد؛

افزایش سه برابری اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش در سال آینده

وزیر آموزش و پرورش در یزد گفت: با همت دولت و عنایت نمایندگان مجلس در بررسی لایحه پیشنهادی، اعتبارات خوبی برای بخش عمرانی آموزش و پرورش در سال آینده پیش بینی شده که این اعتبارات بیش از سه برابر سال جاری است.

افزایش سه برابری اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش در سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه همایش بین المللی مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی در جمع خبرنگاران در یزد اظهار داشت: مطالبات مربوط به نیروهای خرید خدمات، نیروهای خارج از کشور، نیروهای حق التدریس که یک سال است حقوق آنها پرداخت نشده و حق الزحمه امتحانات است که مراحل اداری پرداخت این بدهی انجام شده و دستور تخصیص آن نیز 2 هفته قبل به خزانه رفته و قول مساعد برای پرداخت تا پایان سال داده شده است.

وی ادامه داد: با همت دولت و عنایت نمایندگان مجلس در بررسی لایحه پیشنهادی، اعتبارات خوبی برای بخش عمرانی آموزش و پرورش در سال آینده پیش بینی شده که این اعتبارات بیش از سه برابر سال جاری است.

بطحایی تصریح کرد: اگر این اعتبارات تخصیص پیدا کند، انتظار داریم که در سال 98 گامهای موثری در حوزه فضاهای آموزشی، مدارس غیرایمن ، وسایل گرمایشی و ... برداشته شود.

وزیر آموزش و پرورش سال 98 را سالی پر رونقی برای آموزش و پرورش پیش بینی و خاطرنشان کرد: اعتبارات آموزش و پرورش هزار و 700 میلیارد تومان بوده که امسال رشد 2.5 برابری یافته و تخصیص این میزان هم بیش از 100 درصد بوده که نشان دهنده اهتمام دولت به آموزش و پرورش است.

بطحایی با تجلیل از همراهی خیران در اجرای برخی پروژه ها و مشارکت 50 درصدی آنها، افزود: امیدواریم در سال 98 شاهد همراهی های بیشتر آنان در اجرای طرح های آموزشی در کشور باشیم.

وی در پاسخ به درخواست یکی از معلمان در خصوص طرح مشکلات این قشر یادآور شد: موضوع این همایش فضاهای آموزشی و معماری است و من اجازه ندارم در آن به بیان مسائل غیرمرتبط بپردازم اما این موضوع به معنای بی تفاوتی نسبت به مشکلات و مطالبات معلمان نیست.

وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه به استان یزد ضمن شرکت در همایش بین المللی «مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی» از نمایشگاهی که در حاشیه این همایش برپا شده بود دیدن کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی