English

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

امید خانه دار شدن مردم با افزایش قیمت مسکن از بین رفته است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: افزایش قیمت مسکن امید خانه دار شدن مردم را از بین برده است.

امید خانه دار شدن مردم با افزایش قیمت مسکن از بین رفته است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صدیف بدری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود افزود: افزایش چند برابری قیمت مسکن ته مانده امید خانواده‌های شهری را برای خانه‌دار شدن از بین برده است.

وی بیان کرد: در اصل (۴۳) قانون اساسی آمده است که برای تأمین استقلال اقتصادی جامعه و ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت و همچنین برآوردن نیاز انسان در جریان رشد با حفظ آزادگی او باید نیازهای اساسی آن شامل مسکن، خوراک، پوشاک، بهداشت، آموزش و پرورش تأمین شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید امکانات و شرایط کار برای همه به منظور رسیدن به اشتغال کامل و قرار دادن وسایل برای کسانی که قادر به فعالیت هستند، تأمین شود، تصریح کرد: اصل (۴۳) قانون اساسی ۷ بند دیگر دارد اما در این دو بند دولت به عنوان مجری قانون اساسی چه اقداماتی داشته است، دولت چه تمهیداتی برای مسکن مردم در نظر گرفته است.

بدری با اشاره به اینکه افزایش چند برابری قیمت مسکن ته مانده امید خانواده‌های شهری  را برای خانه‌دار شدن از بین برده است، ادامه داد: تورم و گرانی کمر مردم را شکسته، چه کسی ترمز افزایش قیمت گوشت و مرغ را می‌کشد، به دلیل گرانی بسیاری از اقلام در حال حذف شدن از سفره مردم هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چرا دولت به وظیفه نظارتی خود عمل نمی‌کند، اقشار مختلف مردم به جزء عده‌ای معدود با مشکل معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه