English

معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

کاهش ۷.۴۴ درصدی آب شرب در سطح استان اصفهان / برگزاری ۱۱۶ کارگاه آموزشی با محوریت سازگاری با کم آبی

معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: هم اکنون حدود 7.44 درصد آب در بخش خانگی به مصرف می رسد و حدود 25 درصد در بخش غیر خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاهش 7.44 درصدی آب شرب در سطح استان اصفهان / برگزاری 116 کارگاه آموزشی با محوریت سازگاری با کم آبی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رضا رضایی  بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 116 کارگاه آموزشی تغیر سبک زندگی با محوریت سازگاری با کم آبی برای 9 هزار و 785 نفر از مدیران، کارکنان سازمانها، اصناف، نهادها، مراکز درمانی، بهداشتی، آموزشی، ورزشی  ودرمانی، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در سطح استان برگزارشد.

وی اعلام کرد:  در سال 97 بیش از 20 هزار نفر  به تعداد مشترکین افزوده شد اما با توجه به برگزاری دوره های توجیهی برای مشترکین میزان مصرف آب شرب در بخش خانگی نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.44 درصد کاهش یافته است.

رضایی خاطرنشان ساخت: هم اکنون حدود 75 درصد آب در بخش خانگی به مصرف می رسد و حدود 25 درصد در بخش غیر خانگی مورد استفاده قرار می گیرد و نیز  بررسی ها حاکی ست  در سال جاری میزان مصرف آب در بخش  غیر خانگی نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.25- کاهش یافته است.

وی اعلام کرد: در سال جاری بیش از 538 هزارو 157 ترام اخطار پرمصرف به مشترکینی که آب بیش از الگو مصرف می کنند ارسال شد و نیز  در بیش از146 هزار و 622 قبوض آب بهاء مشترکین پرمصرف نمودار میزان مصرف آب آنها ترسیم و سپس در اختیارشان قرار گرفت.

معاون خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در راستای پایش مشترکین پر مصرف  قبض آب بهای مشترکین با مصرف بالای 20مترمکعب درماه به همراه هشدارهای پرمصرفی چاپ و توزیع شد.

اصفهان- لوازم کاهنده مصرف آب

وی ادامه داد: در سال جاری به منظور مصرف بهینه آب کارواشها در سطح استان ملزم  به نصب دستگاه های مجهز به تصفیه آب با فناوری نانوو بازچرخانی آب تا 60مرتبه شدند که این امر تاثیر قابل توجهی در میزان مصرف آب در کارواش ها داشت.

رضایی با اشار به پایش ادارات و سازمانها پیرامون چگونگی آبیاری فضای سبز و احداث مخازن استراتژیک ذخیره آب دراصفهان گفت: با همکاری مروجین مصرف و بهره برداران مناطق ششگانه شهر اصفهان تعداد 347مورد از ادارات اصفهان  از لحاظ چگونگی  آبیاری فضای سبز و نصب مخزن ذخیره آب مورد بررسی قرار گرفتند.

 معاون خدمات امور مشترکین شرکت آبفا استان اصفهان گفت: طی بررسی های صورت گرفته حدود 75 درصد فضای سبز ادارات با روشهای سنتی پر مصرف آبیاری میگردد و از روشهای نوین آبیاری استفاده نمی کنند همچنین  بالغ بر 25 درصد ادارات فاقد مخزن ذخیره می باشند که انتظار می رود در سال آینده ادارات در این زمینه همکاری بیشتری با شرکت آبفا استان اصفهان داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه