English

در نشست هماهنگی سازگاری با کم آبی اصفهان اعلام شد:

استفاده از آب شرب در کارواش ها ممنوع است

رییس اتحادیه خدمات فنی خودروهای سبک گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد برای شست و شوی خودرو از آب شرب استفاده شود.

استفاده از آب شرب در کارواش ها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، روح الله چلونگر در نشست هماهنگی سازگاری با کم آبی استان اصفهان بیان داشت: استفاده از آب شرب در کارواش ها ممنوع است و فقط کارواش هایی که چاه آب آن ها بسیار شور است می توانند برای مرحله نهایی شست و شو از آب شرب شهری استفاده کنند.

وی افزود:  در مجموع 115 کارواش در شهرستان اصفهان فعال هستند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص، پروانه فعالیت آن واحد صنفی لغو می شود.

چلونگر گفت: یکی از شرایط اخذ و تمدید پروانه فعالیت کارواش ها، بازچرخانی آب است و به همین منظور کارواش ها ملزم به نصب دستگاه های جدیدی هستند که می تواند آب مصرف شده در شست و شوی خودروها را با بهره گیری از فن آوری نانو تا 60 مرتبه تصفیه و مورد استفاده قرار دهد.

نشست سازگاری با کم ابی

رییس اتحادیه خدمات فنی خودروهای سبک همچنین از راه اندازی کارواش های سیار در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این کارواش ها مجهز به دستگاه های بخار سرد و گرم هستند که میزان آب مصرفی برای شست و شوی هر خودرو را تا سه لیتر کاهش می دهد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان نیز گفت: اولویت این شرکت ترغیب شهروندان به استفاده از کارواش به جای شستن خودرو در منزل است زیرا این کار باعث می شود تا میزان مصرف آب برای شستن هر خودرو از 300 به 30 لیتر کاهش یابد.

رضا رضایی همچنین از برگزاری دوره آموزشی مدیریت مصرف آب برای مالکان و کارکنان کارواش ها در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی