English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان:

ساخت ۱۱ هزار و پانصد خانه برای نیازمندان لرستان/ مردم و خیرین ۶۳ میلیارد تومان به محرومین کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از احداث یازده هزار و 500 واحد مسکونی جهت نیازمندان استان خبر داد و گفت: مردم و خیرین، حدود 63 میلیارد تومان به محرومین کمک کردند.

ساخت 11 هزار و پانصد خانه برای نیازمندان لرستان/ مردم و خیرین 63 میلیارد تومان به محرومین کمک کردند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، گفت: 11 هزار و پانصد خانه جهت محرومین و نیازمندان لرستان احداث شده است.

فارسانی، که در دیدار کارکنان کمیته امداد استان با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد سخن می گفت، افزود: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، در تحلیلی بسیار مدبرانه افتخار به گذشته 40 ساله انقلاب داشتند و با یک نگاه امیدوارانه آینده را ترسیم کردند. مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند.

وی با بیان اینکه طیف وسیعی از جوانان استان به عنوان خانواده تحت پوشش کمیته امداد فرض می شوند، ایده پردازی و الگوسازی مهم ترین وظیفه ای است که باید در حوزه محرومین و مستضعفین داشته باشیم، تصریح کرد: یکی از مهم ترین موسساتی که می تواند در فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری ورود کند تا یک بازوی محکمی برای ولایت باشد نهاد مقدس کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با تاکید بر اینکه وظیفه ما در کمیته امداد پرورش نیروهای جهادی، انقلابی و مومن در راستای اهداف نظام است، افزود:  آفت و آسیب در این راه کسالت است، آنچه باید توجه کنیم ایجاد روحیه نشاط و طراوت است.

محمدی فارسانی با اشاره به اینکه در سال 97، مشکلات اقتصادی و تحریم ها سبب شد میزان مراجعات به کمیته امداد افزایش یابد، ادامه داد: با همه شرایط سخت اما در اسفندماه با ورود به سالروز تاسیس کمیته امداد باید این نوید را بدهیم که این نهاد توانسته در کنار مردم محروم قرار بگیرد و آلام آن ها را کم کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد بیش از 66 هزار فرصت شغلی در طول 40 سال گذشته برای جامعه هدف خود ایجاد کرده است، تصریح کرد: همچنین 11 هزار و 500 تحت عنوان مسکن محرومین و مسکن نیازمندان برای مددجویان ساخته شده و 47 هزار مورد تعمیرات منازل مددجویی داشته ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با تاکید بر اینکه در طول چندماه گذشته علی رغم همه فشارها موفق شدیم بیش از 20 هزار خانوار که شرایط امداد را داشتند به جمعیت خانواده های تحت پوشش خود اضافه کنیم، افزود: البته این موضوع خوشحالی ندارد که جامعه تحت پوشش را افزایش داده ایم اما واقعا چاره ای جز این نداشتیم.

93 هزار خانوار در لرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند

محمدی فارسانی یادآور شد: در حال حاضر کمیته امداد لرستان به 93 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 205 هزار نفر خدمت رسانی می کند.

مردم لرستان در کمک به محرومین شگفتی آفریدند

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه پیش بینی شده بود که در سال جاری، 53 میلیارد مشارکت مردمی داشته باشیم اما، مردم نیک اندیش لرستان خوشبختانه 62.5 میلیارد تومان ه محرومین و نیامندان کمک کردند که جا دارد از حسن نظر و خیراندیشی این ولی نعمتان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است دقایقی پیش، مدیر و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان به دیدار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه