English

درطرح استقبال از نوروز؛

آرک ها و پایه های پل عابر پیاده میدان آزادی در سنندج زیبا سازی می شود

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از انجام عملیات زیباسازی آرک ها و پایه های پل عابر پیاده میدان آزادی در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت: با هدف ایجاد فضای مناسب بصری با الهام گرفتن از هنر ناب ایرانی و بااستفاده از هنر تذهیب و نگاری چهره ای متفاوت را در میدان اصلی سطح بوجود آوریم.

آرک ها و پایه های پل عابر پیاده میدان آزادی در سنندج زیبا سازی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شرمین شریفی اظهار داشت: یکی از رسالت های این سازمان بحث آماده سازی و فضای سازی سطح شهر متناسب به مناسبت های مختلف در طول سال است.

 رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: زیباسازی و رنگ آمیزی میادین و جداول سطح شهر از جمله اقداماتی است که این سازمان در آستانه سال نو در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود:  میدان آزادی سنندج  بعنوان میدان اصلی  سطح شهر هر ساله در آستانه سال نو بصورت ویژه نورپردازی و رنگ آمیزی می شود.

شریفی از آغاز عملیات زیباسازی آرک ها و پایه های پل عابر پیاده میدان آزادی خبر داد و گفت: با هدف ایجاد فضای مناسب بصری با  الهام گرفتن از هنر ناب ایرانی و با استفاده از هنر تذهیب و نگارگری چهره ای متفاوت را در میدان اصلی سطح بوجود آوریم.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از شهروندان درخواست نمود: در آستانه سال نو و حضور مسافران و گردشگران در ایام نوروز از الصاق ونصب هرگونه برچسب تبلیغاتی بر روی جداره اصلی معابر سطح شهر بویژه پایه های پل عابر پیاده میدان آزادی خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه