English

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در یزد:

مراجع عظام تقلید بیانیه گام دوم انقلاب را تحسین کرده اند

بیانیه گام دوم انقلاب بسیار کامل و جامع است و در این باره برخی از مراجع عظام تقلید نیز آن را تحسین کرده اند.

مراجع عظام تقلید بیانیه گام دوم انقلاب را تحسین کرده اند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام سید ناصر محمدی  مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در یزد در تجمع روحانیون یزد در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب گفت: تحسین مراجع عظام تقلید از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نشان از جامعیت آن است.

حجت الاسلام سید ناصر محمدی با اشاره به اینکه ما فقط نباید به تجمع و مطالعه بیانیه اکتفا کنیم افزود: مسئله ای که باید در این خصوص مورد توجه حوزه های علمیه قرار گیرد این است که باید این بیانیه را درک کنند و به خوبی برای دیگران تبیین کنند.

وی اظهار داشت: مسئله دیگر در این زمینه این است که پس از فهمیدن آن به خوبی آن را عملی کنیم و ثمرات آن را بتوانیم در سطح جامعه ببینیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بسیار کامل و جامع است اضافه کرد: اگر به خوبی به این بیانیه توجه شود خواهید فهمید که به چه مواردی اشاره کرده و در این باره برخی از مراجع عظام تقلید نیز آن را تحسین کرده اند.

محمدی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور گفت: امروزه مردم با مشکلات بسیاری در کشور روبه رو هستند که باید مسئولان به صورت جدی تر در راستای برطرف شدن آن تلاش های خود را به کار گیرند.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در یزد تصریح کرد: برخی مسئولان در کشور هنوز نگاهشان به غرب است و فکر می کنند که مشکلات کشور با همکاری با غربی ها و دشمنان حل خواهد شد.

محمدی تاکید کرد: ولی اینگونه نیست چون ما در ایران اسلامی ظرفیت ها و امکانات بسیاری خوبی داریم که دیگر کشورها از این امکانات ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه