English

رئیس هیئت والیبال اردبیل:

مسابقات لیگ جهانی والیبال در اردبیل برگزار می شود

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی اردبیل برگزار می شود.

مسابقات لیگ جهانی والیبال در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزبانی اردبیل برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال قطعی شده است.

وی از جمله برنامه‌های هیئت والیبال استان، فعال‌سازی تیم والیبال است که بتواند در حاشیه میزبانی مسابقات لیگ والیبال به صورت گسترده معرفی شود و نیز بازی دوستانه‌ای برای آن تدارک دیده خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با اشاره به اینکه میزبانی اردبیل برای برگزاری مسابقات لیگ والیبال قطعی شده است، تصریح کرد: مطابق رایزنی‌های صورت گرفته  میزبان هفته سوم مسابقات استان آذربایجان غربی و میزبان هفته چهارم استان اردبیل است.

فلاحی با تاکید به اینکه نماینده فدراسیون جهانی مواردی برای استاندارد سالن ورزشی این مسابقات مطرح کرده بود، افزود: با توجه به اینکه ضروری است کفپوش مخصوص بازی از دو رنگ به سه رنگ تغییر یابد، استاندار اردبیل دستورات لازم را جهت تامین مالی و انجام این مهم ابلاغ کرده است.

وی بیان کرد: نخستین جلسه ستاد برگزاری مسابقات جهانی هفته آینده تشکیل می شود و دبیرخانه مسابقات اداره کل ورزش و جوانان استان خواهد بود و نیز شاهد سفر نماینده فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون کشوری برای ارزیابی امکانات برگزاری این رویداد ورزشی خواهیم بود.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با بیان اینکه این رویداد ورزشی فرصتی جهت معرفی زیرساخت‌های ورزش استان و گردشگری ورزشی اردبیل است، گفت: با توجه به اینکه چند صد میلیون جمعیت از سراسر دنیا به تماشای مسابقات خواهند نشست بهترین فرصت برای استان جهت معرفی توانمندی‌های آن فراهم شده است.

فلاحی اظهار کرد: لازم است با تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه نسبت به انعکاس هر چه مطلوب این رویداد اقدام کرد تا ورزش اردبیل در سطح جهانی معرفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه