English

رسیدگی به محرومان مرز ندارد

رسیدگی به شرایط نامناسب محرومان، مرز نمی شناسد و سربازان ولایت در هر نقطه ای، برای کمک به محرومان در این شرایط اقتصادی آستین بالا زده اند.

رسیدگی به محرومان مرز ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، ۲۵ سال پیش بود که مردم مظلوم بوسنی به جرم مسلمان بودن قتل و عام شدند. بوسنی در محاصره صربها و محافل به اصطلاح حقوق بشری چشم بر کشتار این مردم مظلوم بسته و کسی به فریاد این ملت مظلوم نمی رسد.

اما سرباز پیر جماران دست از جان شسته به کمک آن ها می رود. ۲ سال دور از خانواده در کنار این مردم محروم در چند قدمی مرگ زندگی می کند و این ملت محروم و بی پناه را یاری می دهد.

گلگیت بلتستان پاکستان؛ خیلی ها حتی اسمش را نشنیدند، اما شیعیان مظلوم و محرومش با او آشنا هستند و طعم کمک های او را چشیده اند.

یادم نمی رود وقتی فرماندار تفرش بود به فقیر ترین و دورافتاده ترین روستاها می رفت. شاید کمکی بتواند کند. چه تلاشی برای مناطق محروم رودبار تفرش کرد، روستایی که نه راه دسترسی به شهر را داشت و نه حتی ابتدایی ترین امکانات را.

وقتی نماینده مجلس شد پیگیری مسائل کلان کشور هم نتوانست او را از پیگیری مشکلات مردم و به خصوص محرومان غافل کند.

گاهی حتی تا نیمه شب به مراجعات مردمی پاسخ می داد، بارها و بارها به اتفاق بازدید از مناطق محروم شهرک ولیعصر، فوتبال و باغ خلج رفتیم و دهها نامه نوشت و چندین بار وزیر مسکن برای حل مشکل سندی این مناطق به مجلس کشاند.

اینها گوشه ای از سوابق محمد حسن آصفری است که امروز خدماتش به محرومین استان در آستان قدس رضوی خیلی ها را نگران کرده، خدماتی که از سال ۹۵ در راستای ماموریت های آستان قدس رضوی شروع شده است.

محرومین فراموش شده ای که زیر کوه مشکلات و تنگناهای اقتصادی استخوانهایشان خورد شده است، حتی کسی برای کسب رای هم سراغشان را نمی گیرد.

ای کاش نمایندگان فعلی و استاندار و سایر مسوولین هم حداقل برای کسب رای هم شده این مردم محروم را به دفتر خود راه می دادند و به حرفهایشان گوش می دادند.

رسیدگی به محرومان و مظلومان سابقه اوست و شناسنامه سربازان پیر جماران است، مرز هم نمیشناسد از بوسنی گرفته تا قحطی زدگان و گرسنگان سومالی و موگادیشو، از لبنان تا سوریه و پاکستان و از روستاهای تفرش تا شهرک ولیعصر اراک برای هر چه باشد پسندیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه