English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد:

رانندگان آژانس با اخلاق و فرهنگ خود، نماد فرهنگ میبد باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: با توجه به ایام نوروز رانندگان آژانس باید با اخلاق و فرهنگ خود نماد فرهنگ میبد باشند.

 رانندگان آژانس با اخلاق و فرهنگ خود، نماد فرهنگ میبد باشند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا ابوالحسنی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه آژانس هوشمند در میبد با تشکر از کسانی که در راه اندازی این مجموعه نقش داشته اند گفت : راه اندازی این سامانه که حلقه اتصالی بین اسنپ و تاکسی تلفنی ها است بهترین اتفاق است و می تواند بین تاکسی تلفنی های شهر تسری پیدا کند.

وی تصریح کرد: راننده های آژانس باید به ویژه با توجه به ایام نوروز که در پیش است و شهر میزبان گردشگران می باشد با رعایت ادب و احترام نسبت به مشتریان و تکریم مسافران نماد فرهنگ میبد باشند.

اعطای بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای کمک به اشتغال بانوان میبد

رئیس اداره بهزیستی میبد نیز گفت: این آژانس بانوان تحت عنوان آژانس آفاق که شاهد افتتاح بخش هوشمند آن هستیم در سال 86 به همت جمعی از بانوان سرپرست خانوار کار خود را با یک اتومبیل شروع کرد و تا به امروز که به کارخود ادامه داده دارای 18 اتومبیل می باشد.

سید محسن فلاح افزود: ارائه خدمت توسط این آژانس با ده درصد زیر قیمت در این اوضاع اقتصادی قابل توجه می باشد.

وی تصریح کرد : همیشه تا به حال توانمند سازی بانوان همراه با ارائه آموزش مهارت های زندگی و مهارت های فنی به آنها هدف بهزیستی بوده است و در مواقع ضروری به بانوان جهت اشتغال تسهیلات داده شده است.

فلاح با اظهار امیدواری که کار بانوان در آینده ارتقا پیدا کند، یادآور شد : ان شاء الله بانوان به عنوان الگو هم از نظر اخلاقی و هم از نظر رعایت فنون رانندگی بتوانند به خوبی کار کنند.

وی افزود:2 کارگاه اشتغال زایی زیلو در میبد و ندوشن تحت حمایت بهزیستی در شهرستان میبد مشغول به فعالیت هست و در کنار آن نیز بانوانی در حوزه زیلو بافی ، کاربافی ، خیاطی ، آرایشگری و... به صورت انفرادی در منازل مشغول به کار هستند.

رئیس اداره بهزیستی میزان اعتبارات اشتغالزایی ارائه شده به حدود 170 نفر از بانوان در سال جاری را یک میلیارد و 750 میلیون تومان عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه