English

شهردار کرمانشاه:

ملاکم در انتخاب مدیران شهری، میزان رضایتمندی شهروندان است

سعید طلوعی بابیان اینکه معیار و ملاک ما برای ارزیابی مدیران شهرداری رضایت‌مندی شهروندان است، گفت: وظیفه ما دفاع از حقوق شهر و شهروندان است و کوتاهی در انجام وظایف پذیرفته نیست.

ملاکم در انتخاب مدیران شهری، میزان رضایتمندی شهروندان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شهردار کرمانشاه با تأکید بر اولویت مداری مشکلات شهروندان در تمامی زمینه‌های شهری، افزود: شهرداری به‌عنوان نهادی عمومی بیشترین ارتباط را با جامعه شهروندان در عرصه زندگی روزمره دارد و از طرفی به‌واسطه این ارتباط مستقیم، اصلی‌ترین کانون توجهات و انتقادات در سطح شهر نیز هست.

طلوعی با اشاره به اینکه شهرداری یک دستگاه تعیین‌کننده محسوب می‌گردد، اضافه کرد: تخلفات سطح شهر ازجمله عواملی هستند که می‌توانند چهره یک شهر زشت و نازیبا جلوه دهند و نباید از دید مأموران اجرائیات شهرداری پنهان بمانند.

شهردار کرمانشاه تأکید کرد: استقبال از انتقادات و پیشنهادات شهروندان ارج نهادن به نظرات مردم است که باید از آن به‌عنوان بستری مناسب جهت رشد و ارتقای مدیریت شهری نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: با نیروی انتظامی جلسات مناسبی داشته‌ایم و امیدوارم که با همکاری این نهاد و حمایت‌های دادستانی بیش‌ازپیش در خدمت به شهروندان کرمانشاهی کوشا باشیم.

طلوعی ابراز امیدواری کرد شهروندان با رعایت قوانین شهروندی از ایجاد سد معبر و یا ساخت‌وسازهای بدون مجوز خودداری نموده، جهت احترام به حقوق شهروندی و داشتن شهری آباد و توسعه‌یافته، نهایت همکاری را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه