English

شهردار کرمانشاه:

صداقت با مردم اساس و اصول کار شهرداری کرمانشاه می‌شود

سعید طلوعی گفت: پست و مقام در نظام ما امانتی است که به‌واسطه و برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران به دست ما رسیده و باید قدر فرصت خدمت به مردم را بدانیم و در این امر کوتاهی نکنیم.

صداقت با مردم اساس و اصول کار شهرداری کرمانشاه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، شهردار کرمانشاه صداقت با مردم را اساس و اصول کار مجموعه مدیریت شهری این شهر عنوان کرد و افزود: نتوانسته‌ایم از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های کرمانشاه به‌درستی استفاده کنیم و باید در راستای رشد و توسعه شهر زمینه‌ای به وجود آوریم تا این توانایی‌ها از قوه به فعل درآیند.

سعید طلوعی بابیان اینکه شهرداری یک‌نهاد مردمی است و قطعاً بدون حضور و مشارکت تک‌تک شهروندان پیشرفتی حاصل نخواهد شد، تأکید کرد: باید زمینه اعتماد مردم که بالاترین سرمایه اجتماعی برای شهرداری است را به وجود آوریم، تا با مشارکت و همراهی‌شان بتوانیم گامی جهت پیشرفت شهر برداریم.

وی با تأکید بر اینکه باید با شناسایی نخبگان شهر زمینه حضور آن‌ها در عرصه اجتماعی را فراهم نماییم، گفت: همدلی و همفکری با نخبگان و استفاده از نظرات دلسوزانه و کارشناسانه می‌تواند کمک‌حال مجموعه مدیریت شهری باشد.

شهردار کرمانشاه با تأکید بر اینکه کرمانشاه دارای میراث فرهنگی و تاریخی غنی و ارزشمندی است که باید از آن برای رشد و تعالی شهر بهره‌مند شویم، تصریح کرد: با مدیریت جهادی بر اساس علم و دانش در کنار تلاش مضاعف و روحیه انقلابی که ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارد می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

طلوعی تأکید کرد: اصلاح ساختار سازمانی، ایجاد درآمدهای پایدار، توسعه عمرانی با نگاه فرهنگی و اجتماعی، حفظ و گسترش فضای سبز شهری، داشتن شهری ایمن و امن و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای رسیدن به توسعه پایدار با استفاده از توانمندی‌های شهر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و زیست‌محیطی ازجمله اولویت‌های برنامه مدیریت شهری در شهرداری کرمانشاه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه