English

دادستان اردبیل خبر داد؛

صدور کیفرخواست برای مدیرعامل و مسؤول امور بهره‌برداری شرکت گاز اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست برای مدیرعامل و مسؤول امور بهره‌برداری شرکت گاز در پرونده سوء استفاده برخی از جایگاه‌های CNG خبر داد و گفت: ارزش مالی این تخلفات بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

صدور کیفرخواست برای مدیرعامل و مسؤول امور بهره‌برداری شرکت گاز اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی صبح امروز درجمع  خبرنگاران از صدور کیفرخواست پرونده‌ای در حوزه شرکت گاز استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این پرونده در خصوص سوء استفاده برخی افراد از جایگاه‌های CNG بود که از طریق دادسرا، بازرسی و اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی مورد تعقیب قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات بسیار برای چند تن از مالکان جایگاه‌هایCNG، مدیرعامل و مسؤول امور بهره‌برداری شرکت گاز  کیفرخواست صادر شد.

وی تصریح کرد: اتهام این افراد تضییع حقوق عمومی و دولتی و عدم نظارت کافی بر کارکرد دستگاه‌های اندازه‌گیری بوده که با برآورد ارزش مالی بیش از ۲۰ میلیارد ریالی تخلفات، پرونده برای رسیدگی و صدور حکم به دادگاه ارسال شد.

عتباتی در خصوص پرونده دیگری در مورد سوءاستفاده مالک یکی از جایگاه‌های CNG نیز گفت: سوءاستفاده مالی این مورد نیز بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده که با توجه به اینکه مدیران مربوطه نظارت لازم را نداشته‌اند به سبب تضییع بیت‌المال مورد تعقیب قرار گرفتند و برای آن‌ها نیز کیفرخواست صادر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی