English

امام جمعه میناب؛

امیداوریم پراید هم قاچاق شود/پراید نمیخریم تا زنگ بزند

امام جمعه میناب با اشاره به سفر های مسئولین بلند پایه کشوری به استان هرمزگان گفت: چرا از سفر مسئولین مسئولین بلند پایه چیزی نصیب ما نمی‌شود.

امیداوریم پراید هم قاچاق شود/پراید نمیخریم تا زنگ بزند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت اسلام و المسلمین «میرزا حسین معتمدی‌فر» در خطبه‌های نماز جمعه میناب با اشاره به اینکه وضعیت امنیت کشور ما با کشورهای دیگر تفاوت دارد، گفت: امروز کار استکبار به ولگردی رسیده است و از نکات قوت و ضعف آمریکا نباید غفلت کرد.

وی با اشاره به اینکه اعتماد به نفس خانم‌ها در منزل خیلی مهم است، افزود: خانم‌ها در زندگی خود مسائل ساده را پیچیده نکنند چراکه مادی گرایی و تجمل گرایی از آسیب های خانواده هاست.

امام جمعه میناب با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان گفت: امیدواریم سفر ایشان مایه خیر و برکت باشد، کسی پیدا شود بنده را از گمراهی در بیاورد؛ من احساس می‌کنم مسولین بالا دستی یا بلند پایه نسبت به میناب کم لطف‌اند.

معتمدی‌فر با اشاره به سه سفر «حسن روحانی» و یک سفر «علی لاریجانی» به استان هرمزگان، ادامه داد: آن از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی که فقط صدای بالگردش نصیب ما شد، این هم سومین سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان بود که چیزی نصیب ما مینابی ها نشد.

وی با اشاره با صحبت های آیت الله نعیم آبادی در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: این تعبیر بسیار زیبایی بود که مردم نان نداشتند؛ مسئولین برای ارزانی دلیل بیاورند نه برای گرانی، مردم از مسئولین نه توجیح بلکه توضیح میخواهند.

خطیب جمعه میناب با اشاره به صحبت های برخی از مسئولین که علت قاچاق، ارزان است، گفت: این موضوع به دلیل این است که ارزش پول ما افت کرده، ببینید ارزش پول کشور افغانستان از ما پیشی گرفته است؛ همه تعجب من این است که مسولین دارند از گرانی دفاع می‌کنند.

معتمدی‌فر با طرح این سوال که آیا پراید هم به دلیل قاچاق است که گران شده، گفت: امیداوریم پراید هم قاچاق شود این یکی آرزوهای ماست که برآورده نمیشود.

وی اظهار کرد: اگر می‌خواهید قیمت‌های خودرو پایین بیاید یک هفته اجازه ورود ماشین‌های خارجی را بدهید؛ نه ماشین‌های لوکس میلیاردی؛ مگر غربی‌ها فقط ماشین های میلیاردی درست می‌کنند، خیر برای ما فقیر بیچاره ها نیز ماشین درست می‌کنند.

امام جمعه میناب ادامه داد: یک هفته اجازه ورود ماشین‌های خارجی به کشور را بدهید ببینید آنوقت کسی نگاه به محصولات سایپا و ایران خودرو نگاه هم نمی‌کند. اگر تشکیل صف برای ارز موجه باشد تشکیل صف برای ثبت نام پراید موجه نیست.

معتمدی‌فر عنوان کرد: بسیاری از افراد را سراغ دارم که این ماشین ها را می‌خرند و برای کسب سود به هموطن خود می‌فروشند، وقتی که ما اینطور له‌له میزنیم چرا این بلا ها سرمان نیاید، اگر این موضوع فرهنگ ما بشود ما به عرب ها نمی‌توانیم بی فرهنگ بگوییم.

امام جمعه میناب با اشاره به اینکه این درد ها از خود ماست گفت: کی قرار است این شعار بشود پراید نمیخریم تا زنگ بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه