English

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبرداد؛

اجرای طرح تعاون روستایی در سطح استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طرح تعاون روستا در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

اجرای طرح تعاون روستایی در سطح استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به این که طرح تعاون روستا در استان اجرایی می‌شود بیان کرد: برنامه‌های اشتغالزایی روستایی با هدف رغبت کارآفرینان برای پرداخت حق بیمه کارفرمایان و برخورداری واحد‌های تولیدی از یارانه دستمزد در سال آینده است که در این زمینه نیز اقدامات مناسبی انجام داده شده است.

وی اظهار داشت: اهمیت به توسعه مناطق محروم استان و توسعه اقتصادی و اشتغال این مناطق جزو برنامه‌های اولویت‌دار استان است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی مبنای کار قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: ارائه تسهیلات کم بهره به مناطق محروم و نواحی روستایی با هدف توسعه ابعاد اجتماعی و اقتصادی در این مناطق مد نظر قرار داده شده و امیدواریم برنامه‌های انجام داده شده خروجی مورد انتظار و مطلوب را به دنبال داشته باشد و باید این طرح‌ها با محوریت حمایت از کالا‌های داخلی باشد.

رحیمی گفت: با هدف افزایش برنامه‌های حمایتی از کارگران و استفاده از روش‌های نوین آموزشی و ورزشی برای این قشر فضای ورزشی تخصیص داده می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تدوین برنامه‌های حمایتی ویژه کارگران گفت: باید شرایط و بستر‌های مناسبی برای حمایت از قشر زحمتکش کارگران داشته باشیم و با توسعه برنامه‌های مهارت آموزشی و روش‌های جدید آموزشی و نیز شرکت دادن آنان در برنامه‌های ورزشی ایجاد نشاط و روحیه اجتماعی را در بین آنان نهادینه کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی کارگران را توسعه می‌بخشیم که این مسئله سبب ایجاد تعادل بازار خواهد شد و در این زمینه به دنبال توسعه برنامه‌های مربوط به کارگران هستیم که انتظار می‌رود حمایت همه جانبه مسئولان مبنای کار قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه