English

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان خبر داد:

انسداد ۲۹۰ حلقه چاه غیرمجاز در سال جاری در کردستان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان اظهار داشت: تعداد چاه های مسدود شده، بیشتر از برنامه عملیاتی ابلاغی به شرکت بوده است.

انسداد 290 حلقه چاه غیرمجاز در سال جاری در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، کامران خرم گفت : بر اساس برنامه عملیاتی و برش استانی سال 1397 ابلاغی شرکت مدیریت منابع آب ایران، می بایست در سال جاری تعداد200 حلقه چاه غیرمجاز با حجم آب برگشتی 2.2 میلیون مترمکعب به آبخوان را مسدود و یا پر و مسلوب المنفعه نماییم اما بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده و مستندات موجود این شرکت تابحال نسبت به انسداد 203 حلقه چاه غیرمجاز با حجم آب برگشتی به آبخوان به میزان 2.71 میلیون متر مکعب اقدام نماید.

وی در ادامه افزود: با احتساب آن تعداد از چاه های غیرمجاز محفوره قبل از سال 1385 که مشمول قانون تعیین تکلف چاه های آب فاقد پروانه مصوب سال 1389 می شوند و منجر به صدور پروانه بهره برداری نگردیده و در سال جاری برابر برنامه، بایستی مسدود شوند، تاکنون و در مجموع 290 حلقه چاه غیرمجاز با حجم آب برگشتی به آبخوان به مقدار 8.4 میلیون متر معکب ؛ مسدود و مسلوب المنفعه گردیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران و گروه های گشت و بازرسی مستقر در سطح استان قطعا تا پایان سال شاهد رشد این میزان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه