English

همایش تخصصی نقش سیمان در پایداری بتن در اصفهان برگزار شد

همایش تخصصی نقش سیمان در دوام و پایداری بتن با حضور دبیر انجمن بتن ایران و عضو هیئت‌علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در اصفهان برگزار شد.

همایش تخصصی نقش سیمان در پایداری بتن در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، دبیر همایش تخصصی نقش سیمان در دوام و پایداری بتن گفت: دوام سازه‌های بتنی در ایران نسبت به سازه‌های بتنی مشابه در کشورهای اروپایی بسیار کمتر است.

امیرحسین غفاری با اشاره به اینکه تاکنون تمرکز بر روی مقاومت بتن بوده است، افزود: هدف از برگزاری این همایش آشنایی مهندسان و متخصصان صنعت ساختمان با مباحث دوام و پایداری ساختمان و بتن است.

وی افزود:شرکت سیمان اصفهان با تولید روزانه 32 هزار تن سیمان 13 درصد ظرفیت استان و 1/2 ظرفیت تولید کشور را به خود اختصاص داده است.

معاون فنی و بهره‌برداری سیمان اصفهان نیز گفت: با تغییراتی که در کوره‌ها انجام شده است تا قبل از پایان سال سیمان و کلینکر سفید نیز به محصولات شرکت سیمان اصفهان افزوده می‌شود.

خادمی بیان کرد: در شرایط اقتصادی موجود تنها صادرات است که می‌تواند صنعت سیمان را پایدار نگه دارد.

وی ادامه داد: شرکت سیمان اصفهان امسال به 5 کشور جهان صادرات داشته است.

همایش سیمان اصفهان (1)

معاون فنی و بهره‌برداری سیمان اصفهان گفت: در حال حاضر کوره شماره صفر را که غیرفعال است با روش‌های جدید وارد مدار تولید کرده ایم.

مدیر سیمان اصفهان نیز در این همایش گفت: در سال آینده علاوه بر ارتقای کیفیت و افزایش بهره وری تلاش داریم در عرصه تولید سیمان نسوز وارد عمل  شده و از خروج ارز جلوگیری کنیم.

مجتبی کاروان بیان داشت: با توجه به شرایط بازار و رکود اقتصادی میزان تولید سیمان به شدت کاهش یافته است.

وی با اشاره به ظرفیت 88 میلیون تنی تولید سیمان گفت: با توجه به رکود اقتصادی  تولید سیمان در شرکت سیمان اصفهان به 1/55 میلیون تن رسیده است.

گفتنی است؛ همایش تخصصی نقش سیمان در دوام و پایداری بتن با حضور دبیر انجمن بتن ایران و عضو هیئت‌علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در اصفهان برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی