English

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

اصفهان تا سال ۲۰۲۵ خالی از سکنه می‌شود

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: با ادامه روند موجود، پیش بینی شده است که اصفهان تا سال ۲۰۲۵ از سکنه خالی خواهد شد.

اصفهان تا سال  2025 خالی از سکنه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید ناصر موسوی لارگانی در آیین تقدیر ازصادر کنندگان نمونه استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان تا سال  2025 خالی از سکنه می‌شود، اظهار داشت:روزگاری صنعت و اشتغال اصفهان در کشو نمونه بود اما اکنون اینگونه نیست.

وی افزود: در شهرک صنعتی شهرستان فلاورجان در سال ٩٠ بیش از ١٢٥٠٠مشغول به کار بودند که این رقم به ٤٥٠٠ نفر در سال جاری  رسیده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: نباید در زمان رکود اقتصادی، سازمان امور مالیاتی، بانک‌ها، تامین اجتماعی و گمرک بر صنعتگر فشار وارد کنند.

موسوی لارگانی با بیان این که ترخیص نشدن کالاها باعث تعطیلی کارخانه‌ها می‌شود، افزود: در زمان تحریم باید بروکراسی اداری را کم کنیم چون فشارهایی که به تولید کننده‌ها و صنعتگران وارد می‌شود باعث شده صنعتگران ما نتوانند بازار عراق را در دست بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز سرمایه گذاری در بانک ها به صرفه تر از ماندن در صنعت است گفت: در مقطعی که جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ماست نباید خود تحریمی داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به این که صدور بخشنامه و لغو بخشنامه‌های قبلی راهکار نیست، افزود: بیش از ٢٠ بخشنامه در یک ماه گذشته برای ارز صادر شده که اینگونه اقدام ها صنعتگر را فلج می ‌کند.

وی اضافه کرد: تولید کنندگانی که با ارز سه هزار تومانی کالاهایی را تولید کردند و فروختند اکنون با این قیمت ارز نمی‌توانند تولید را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید مدافع آب استان اصفهان باشند و از حقوق مردم اصفهان دفاع کنند خاطر نشان کرد: انتظار داشتم اعضای مجلس و دولت همگی یکصدا به دنبال حل مساله آب اصفهان باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان به عنوان نقطه راهبردی کشور بودجه ١١ استان را تامین می‌کند اگر این استان فلج شود مشکلات بسیاری برای کشور پیش می آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی