English

رئیس فرودگاه پارس آباد عنوان کرد؛

تعطیلی پروازهای فرودگاه پارس آباد

رئیس فرودگاه شهرستان پارس آباد گفت: فرودگاه این شهرستان زیان ده نیست و مسئولان استانی و شهرستانی از تنها فرودگاه منطقه مغان حراست کنند.

تعطیلی پروازهای فرودگاه پارس آباد

 به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل ، سید پیمان آتش زرظهر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: در حالی پروازهای شرکت هواپیمایی هما در فرودگاه پارس آباد مغان لغو می شود که برخلاف مراکز استان‌ها، تنوع شرکت های هواپیمایی در این شهرستان وجود ندارد.

آتش زر با اشاره به استقبال خوب مسافران از پروازهای فرودگاه پارس آباد مغان، تصریح کرد: فرودگاه پارس آباد مغان به هیچ عنوان زیان ده نیست و مسئولان استانی و شهرستانی باید از تنها فرودگاه منطقه مغان که نماد قابلیت و توسعه این منطقه است حراست کنند.

وی خاطرنشان کرد: گشایش پروازهای فرودگاه پارس آباد و جلوگیری از لغو پروازها، همت استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار در مجلس را می طلبد که با رایزنی های خود مانع از تعطیلی و توقف پروازها شوند.

  رئیس فرودگاه شهرستان پارس آباد بیان کرد: لغو تنها پرواز موجود فرودگاه شهرستان پارس آباد مغان مشکلات زیادی را برای مردم و اهالی مرزنشین این منطقه وارد می کند.

فرودگاه پارس‌آباد مغان در حالی سال گذشته و بعد از هفت سال تعطیلی با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و 700 میلیارد ریال با استقرار سیستم‌های نوین ناوبری و توسعه باند برای فرود هواپیماهای پهن پیکر افتتاح و بازگشایی شده بود که تعطیلی یکباره پروازهای آن شوک بزرگی به منطقه وارد کرد.

گفتنی است، روز گذشته شرکت هواپیمایی هما با ارسال پیامی به مسافرانی که از قبل اقدام به خرید بلیط پرواز تهران - پارس آباد و بالعکس کرده بودند از لغو پروازها و استرداد بلیط های خریداری شده خبر داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی