English

نایب رئیس شورای شهر رشت:

رشت از فقدان همراهی و همدلی آسیب دیده است/جلسه شورا برای انتخاب شهردار فردا برگزار می شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت دلیل اصلی آسیب دیدگی رشت را فقدان همراهی و همدلی اعضای شورا عنوان کرد و از رسانه ها خواست تا انتخاب شهردار بعدی شرافت قلم را حفظ کنند.

رشت از فقدان همراهی و همدلی آسیب دیده است/جلسه شورا برای انتخاب شهردار فردا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، رضا رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت، در هفتاد و نهمین جلسه این شورا که به صورت غیر رسمی برگزار شد، رضا رسولی با بیان اینکه شورا برخلاف سوگند خود عمل نکرده اظهار داشت: از دیشب با یک سری شایعات و شیطنت های رسانه ای روبرو بودیم مبنی بر اینکه جلسه فردا برگزار نمی شود و برخی به عمد نمی آیند. اعلام می کنم برنامه ریزی از قبل برای عدم حضور نبوده است و همه اینها اتفاقی صورت گرفته است.

نایب رئیس شورا، تصریح کرد: فردا جلسه شورا برای انتخاب شهردار را تشکیل می دهیم.
 
وی با اشاره به آیین نامه جدید وزارت کشور تصریح کرد: این آیین نامه جدید در راستای توانمندی شهرداری ها و مدیریت واحد شهری است. شرایط کلی کشور بقرنج است و کشتی بسیاری از شهرها به گل نشسته است و برخی از شهرداری ها ۷ ماه نتوانسته اند، حقوق بپردازند.

 اعتراض عضو شورا به رسانه های خودی و غیر خودی برای پوشش اخبار شورای رشت

رسولی افزود: شهر رشت از فقدان همراهی و همدلی آسیب دیده است و از رسانه ها می خواهم به این همراهی کنند و به اختلاف ها دامن نزنند.
وی ادامه داد: بنده به کسانی که بخواهند رسانه ها را خودی و غیر خودی تبدیل کنند، معترض هستم و می خواهم رسانه ها شرافت قلم را زیر پا نگذارید. اجازه دهید این چند روز را با آرامش طی کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه