English

فاطمه شیرزاد خبر داد؛

افتتاح نخستین درمانگاه هموفیلی در دهه فجر امسال

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: اولین درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی و پروژه پارک مسکن مهر در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

افتتاح نخستین درمانگاه هموفیلی در دهه فجر امسال

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد با قدردانی از حضور حماسی مردم رشت و گیلان در راهپیمایی نهم دی اظهار کرد: مردم ایران بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان نظام بوده و با حضور پرشور خود در راهپیمایی نهم دی یک بار دیگر دشمنان را خار و ذلیل کردند.

وی با اشاره به دوازدهم دی مصادف با روز رشت افزود: برگزاری برنامه های روز رشت موجب نشاط اجتماعی خواهد شد و امیدواریم هرچه سریع تر بحث انتخاب شهردار نیز جمع بندی و به نتیجه برسد.

شیرزاد با بیان اینکه در دوران سرپرستی امور شهرداری بر زمین نمانده است تصریح کرد: بسیاری از امورات شهری در حال انجام بوده و از این بابت قدردان تلاش های شبانه روزی مجموعه شهرداری رشت هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اصلاحیه طرح تفصیلی رشت افزود: امیدواریم طرح تفصیلی جدید موجب رونق ساخت و ساز در رشت شود.

انعقاد قرارداد شهربازی رشت به ارزش ۲۸ میلیارد ریال

شیرزاد به انعقاد قرارداد شهربازی رشت به ارزش ۲۸ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: مردم رشت سال هاست که منتظر بازگشایی شهربازی بوده و قرار است فاز اول این پروژه پیش از ایام نوروز به بهره برداری برسد.

افتتاح نخستین درمانگاه هموفیلی

وی افتتاح نخستین درمانگاه هموفیلی را از دیگر اقدامات دانست و بیان کرد: اولین درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی و پروژه پارک مسکن مهر در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری جلسه مشترک کمیسیون های بهداشت و عمران شورای رشت پیرامون ساماندهی رودخانه های شهر خاطر نشان کرد: این جلسه مشترک با حضور نماینده معاون رئیس جمهور در امور ساماندهی و احیای رودخانه ها برگزار شد و امیدواریم با همراهی دولت و تخصیص اعتبارات ملی به زودی شاهد ساماندهی و احیای رودخانه های زرجوب و گوهررود باشیم.

راه اندازی دو تصفیه خانه در شمال و جنوب شهر

وی افزود: در راستای کاهش آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود، راه اندازی دو تصفیه خانه در شمال و جنوب شهر امری ضروری و زیر ساختی بوده و انتظار داریم به تصفیه خانه فخب نیز توجه جدی معطوف شود.

شیرزاد با بیان اینکه برای تکمیل تصفیه خانه جنوبی شهر واقع در مسکن مهر بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است اذعان داشت: امیدواریم اختصاص بودجه لازم به منظور تکمیل این تصفیه خانه در دستور کار قرار بگیرد و این موضوع یکی از مطالبات بحق مردم رشت است.

برای انتخاب شهردار فرصت چندانی در اختیار نداریم

وی به مبحث انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: برای انتخاب شهردار فرصت چندانی در اختیار نداریم و اصرار در انتخاب برخی گزینه ها باعث طولانی شدن روند انتخاب شهردار شده و این موضوع به صلاح شهر و شهروندان نیست.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه فرصت سوزی در انتخاب شهردار به صلاح شهر نیست تصریح کرد: شهر رشت پنج ماه است که بدون شهردار اداره می شود و از این بابت شرمنده شهروندان هستیم و امیدوارم در اسرع وقت و با اتحاد و همدلی نسبت به انتخاب شهردار رشت با یازده رای اقدام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه