English

وزارت نیرو برای بازنگری تخصیص آب استان کردستان اعلام آمادگی نموده است

جلسه کمیته تخصصی کارگروه سازگاری با کم آبی کشور با محوریت بازنگری تخصیص آب به استان کردستان با حضور معاون آب و آبفای وزارت نیرو، معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مسئولین استان کردستان در وزارت نیرو برگزار شد.

وزارت نیرو برای بازنگری تخصیص آب استان کردستان اعلام آمادگی نموده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا با تاکید بر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بخش آب و کشاورزی استان کردستان گفت: توسعه و اشتغال در بخش کشاورزی در گرو افزایش تخصیص آب به استان است.

استاندار کردستان در این جلسه بر تخصیص مناسب و عادلانه آب به استان کردستان تأکید نمود.

 استاندار کردستان با تاکید بر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان کردستان گفت: باتوجه به اینکه در حال حاضر مقدار قابل توجهی از اراضی استان برای تخصیص آب و تبدیل به کشت آبی در نظر گرفته شده نسبت به افزایش سهم آب استان درخواست توجه ویژه داریم.

در این جلسه نماینده وزارت نیرو هم نسبت به بازنگری تخصیص آب استان کردستان اعلام آمادگی کرد و افزود: پس از تشکیل کمیته‌های کارشناسی و بازنگری تخصیص آب استان، نتیجه به معاون اول رئیس جمهور برای  تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

 عدل معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار توجه بیشتر به سهم آب برای استان کردستان شد و افزود: نسبت به استان کردستان باید توجه ویژه‌تری برای تخصیص آب داشت.

وی افزود: برای تخصیص آب بیشتر به استان کردستان باید طرح بازنگری در کمترین زمان ممکن اجرایی شود.

در این جلسه استاندار کردستان، معاون عمرانی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه