English

تاکید بر لزوم رفع مشکلات صنعت پخش در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان بر لزوم رفع مشکلات صنعت پخش در استان تاکید کرد.

تاکید بر لزوم رفع مشکلات صنعت پخش در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، فرهاد دلق پوش در همایش هم اندیشی صنعت پخش گیلان اظهارکرد: صنعت پخش جز مهمی از خانواده صنعت، معدن و تجارت می باشد و پشتوانه محکمی در عرصه اقتصادی در زنجیره تکمیلی تولید، توزیع و مصرف نیز می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن تبیین جایگاه ارزشمند صنعت پخش در حلقه تولید، توزیع و مصرف و تاکید بر لزوم رفع مشکلات این صنعت گفت: در مسیر توسعه و توانمندسازی شرکت های پخش با تشکیل کارگروه نسبت به توسعه و توانمندسازی آن اقدام می شود تا با سرعت بیشتر از شرایط ویژه اقتصادی کنونی خارج و به سمت رونق حرکت نماید.

 وی ادامه داد: به طور قطع شرکت‌های پخش چابک و سودآور می توانند بازوی اجرایی خوبی برای بخش تولید باشند و کمک شایانی به شکوفایی اقتصاد کشور نمایند.

دکتر دلق پوش صنعت پخش را حلقه طلایی اتصال تولید کننده و مصرف کننده دانست و گفت: سیستم اقتصادی کشور شامل سه ضلع تولید، توزیع و مصرف می باشد و نقش شرکتهای پخش در قالب سیستم سازمان یافته جهت توزیع کالا در کشور به عنوان محرک این سیستم اقتصادی انکارناپذیر می باشد

این مسئول با قدردانی از تشریک مساعی این قشر از اصناف در شرایط تحریمی، عنوان کرد: شرکت های پخش  استان با عملکرد مناسب خود در شرایط دشوار اقتصادی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بحث شفاف سازی شبکه های توزیع به چرخه اقتصادی کمک شایانی کرده اند و قطعاً این صنعت نیز همانند سایر صنایع نیازمند بازگشایی دریچه های شفاف و قابل ادراک از آینده و همچنین نیازمند همگامی با تحولات مرتبط با این صنعت می باشد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روند اقتصادی تاثیر گذار است.

وی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری جلسات تخصصی و کاربردی متشکل از پیشکسوتان و فعالان این صنعت گفت: رئیس هیات مدیره انجمن صنعت پخش گیلان میتواند در کارگروهای ویژه اقتصادی حضور داشته و مشکلات صنعت پخش  را بیان نماید تا در جهت حمایت این صنعت بتوان از ظرفیتهای موجود استفاده گردد.

متولی بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان ایفای نقش صنعت پخش در دهههای اخیر را در توسعه صنایع تولیدی کشور ارزنده توصیف و تصریح کرد: این صنعت با ابتکارات و خلاقیت‌های خود می‌تواند در شرایط رکودی در زمینه کیفیت و کاهش قیمت کالاها، بیش از پیش اثر گذار باشد.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه شرکت‌های پخش در زمینه تامین و توزیع کالا در بدترین شرایط آب و هوایی(گرما و سرمای شدید) مسئولیت خطیری داشته اند، اظهار داشت: نقش مدیریتی در صنعت پخش مهم است زیرا می‌توانند با کاهش حلقه‌های هزینه در زنجیره توزیع، موجبات کاهش قیمت تمام شده برای فروش را فراهم کند و تولید کننده و مصرف کننده را منتفع نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه