English

در کارگروه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور کرمانشاه مطرح شد؛

برخی از عطاری‌ها اقدام به توزیع دارو‌های مخدر می‌کنند

نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور با دستور کار تشدید و تسهیل در امر نظارت بر عطاری‌ها برگزار شد.

برخی از عطاری‌ها اقدام به توزیع دارو‌های مخدر می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متأسفانه برخی از عطاری‌ها اقدام به توزیع دارو‌های مخدر و روان‌گردان از قبیل: متادون و ترامادول می‌کنند.

دکتر محمدی بیان کرد: دخالت در امر پزشکی، عرضه دارو‌های قاچاق، دارو‌های دست‌ساز و برخی از دارو‌های خارج از شبکه رسمی توزیع از دیگر تخلفاتی است که در بعضی از این عطاری‌ها مشاهده می‌شود.

وی همکاری ارگان‌های ذی‌ربط مانند استانداری، دادگستری، اداره تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و معاونت غذا و دارو دانشگاه در خصوص مبارزه با معضلات این صنف را بسیار حائز اهمیت دانست.

دستگاه قضا دغدغه صیانت از سلامت جامعه را دارد

معاون قضایی دادگستری کرمانشاه نیز گفت: کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی حامی سلامت جامعه هستند و تمامی مسئولین نظارتی و قضات، همراه و پشتیبان این کارشناسان هستند، زیرا دادگستری نیز مانند سایر دستگاه‌ها دغدغه صیانت از سلامت جامعه را دارد.

بهمن مرادی فر بیان کرد: برای برخورد محکم‌تر و قانونی‌تر با متخلفین صنف عطاری‌ها لازم است پس از بازرسی، پرونده متخلفین دقیق و به‌درستی تشکیل و به انضمام سوابق و مستندات کافی به دادگستری ارسال شود تا قاضی مربوطه بتواند اشراف بیشتری نسبت به پرونده داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی