English

۴۰ طرح در هرمزگان با اعتبار ۶ هزار میلیارد با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد

40 طرح اقتصادی با اعتبار 6 هزار میلیارد تومان در هرمزگان فردا یکشنبه 28 بهمن ماه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

40 طرح در هرمزگان با اعتبار 6 هزار میلیارد با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، استاندار هرمزگان در نشست خبری از سفر دو روزه رئیس جمهور به هرمزگان خبرداد و گفت: از مهمترین این طرح‌ها فاز سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، ارتقای کیفیت بنزین سازی پالایشگاه نفت بندرعباس، توسعه سامانه‌ها نوین آبیاری و مزارع گلخانه ای، سایت پرورش میگو، چند طرح توسعه در بندرشهید رجائی، نیروی دریایی ارتش، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.

فریدون همتی افزود: برای بهره بردرای از این طرح‌ها 6 هزار میلیارد  تومان هزینه شده است. زمینه اشتغال ۱۰ هزار و ۷۴۵ نیز در این واحد‌ها فراهم شده است.

استاندار هرمزگان گفت: همچنین عملیات ساخت ۱۹ طرح اقتصادی نیز همزمان با سفر رئیس جمهوری به هرمزگان آغاز می‌شود.

فریدون همتی افزود:مهمترین این طرح‌ها مجتمع پتروشیمی جاسک، ساخت ۲۰۰ مدرسه، احداث مجتمع‌های فرآوری شیلاتی و کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و سایت‌های پرورش میگو است.

وی گفت: برای ساخت این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی ۷۴ هزار میلیارد ریال هزینه می‌شود. با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش از ۱۴ هزار نفر فراهم می‌شود.

رئیس جمهور فردا یکشنبه با هدف دیدار با مردم و بهره برداری از چند طرح اقتصادی به هرمزگان سفر می‌کند.

آقای روحانی روز یکشنه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۸ وارد فرودگاه بندرلنگه می‌شود و ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه این شهر با مردم دیدار می‌کند.

شرکت در نشست مشترک شورای اداری و دیدار با نخبگان در بندرعباس از دیگر برنامه‌های روز نخست سفر دکتر روحانی به هرمزگان است.

بهره برداری از فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بازدید از کارخانه فولاد مادکوش، و طرح توسعه بندرشهید رجائی و نشست خبری از برنامه‌های روز دوم سفر رئیس جمهور است.

وی از همراهی وزیر کشور، وزیراطلاعات، وزیرجهاد کشاورزی، وزیر دفاع، وزیر نیرو و برخی معاونان وزرا رئیس جمهور را در این سفر دو روزه خبرداد.

روز دوم سفر رییس جمهوری به هرمزگان نیز با بهره برداری از طرح های نیروی دریایی و به آب اندازی زیر دریایی آغاز می شود.

رئیس جمهور عصر دوشنبه  بندرعباس را به مقصد شهرستان سیرجان ترک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه