English

افتتاح اولین زمین بین‌المللی پینت بال کشور در بندرعباس/تیم پینت بال بندرعباس بر سکوی قهرمانی ایستاد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس از برگزاری مسابقات پینت بال دهه‌ی فجر در بندرعباس خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور پنج استان و برای افتتاح اولین زمین بین‌المللی پینت بال کشور در بندرعباس برگزار شد که درنهایت تیم «سینگو» از بندرعباس بر سکوی قهرمانی ایستاد.

افتتاح اولین زمین بین‌المللی پینت بال کشور در بندرعباس/تیم پینت بال بندرعباس بر سکوی قهرمانی ایستاد

آتش پاد دوم «فرجام دانش» در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان از برگزاری مسابقات پینت بال دهه‌ی فجر در بندرعباس خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور پنج استان و برای افتتاح اولین زمین بین‌المللی پینت بال کشور در بندرعباس برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات استان‌های هرمزگان، تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان و خراسان در قالب 8 تیم باهم به رقابت پرداختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس تصریح کرد: در پایان این مسابقات تیم «سینگو» از هرمزگان، تیم سیستان و بلوچستان و تیم «گارد آهنی» از هرمزگان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

تیم سینگو

دانش بابیان اینکه زمین بین‌المللی سینگو به یکی از مراکز اصلی برگزاری بازی‌های لیگ برتر پینت بال کشور بدل می‌شود، اظهار داشت: این زمین در آینده‌ی نزدیک میزبان بازی‌های بین‌المللی آسیایی پینت بال خواهد بود.

زمین پینت بال

وی در پایان با اشاره به فیزیک جوانان هرمزگانی خاطرنشان ساخت: با توجه به فیزیک بچه‌های هرمزگان می‌توانیم در سطح ملی حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم و ملی پوشان زیادی از بین بچه‌های هرمزگان انتخاب شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه