English

رییس پلیس راه استان یزد:

تجمع خودروها در پیست اسکی سخوید بحران ساز است

رییس پلیس راه استان یزد گفت: در صورتی که تجمع خودروها در پیست اسکی سخوید بحران ساز باشد عصر امروز جمعه مسیرهای منتهی به پیست اسکی سخوید را مسدود می کنیم.

تجمع خودروها در پیست اسکی سخوید بحران ساز است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ مسعود قانعی رییس پلیس راه استان یزد گفت: در صورتی که احساس شود حجم ورود خودروها به این مکان، بیش از حد معمول است و امکان بروز حادثه ای ناگوار می رود این مسیر توسط پلیس راه مسدود خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورتی که تشخیص دهیم وضعیت بحرانی  است احتمال بروز سوانح یا ایجاد ترافیک و راه بندان باشد از ورود خودروها، به استثنای خودروهای امدادی، عصر امروز جمعه به این محل جلوگیری می شود.

سرهنگ مسعود قانعی تصریح کرد: علت اصلی بروز حوادث ناگوار، سوانح رانندگی، ایجاد ترافیک سنگین و معطلی رانندگان در این مسیر، ورود حجم زیاد خودرو به این مکان است.

سرهنگ قانعی از استقرار هشت تیم پلیس راه در این مسیر در عصر امروز خبر داد و اضافه کرد: این مکان، فاقد پارکینگ است و فضای آن هم ناکافیست و گاها میزان حضور خودروها و مسافران آن بیش از 6 برابر ظرفیت آن است و همین امر موجب کندی ترافیک و ایجاد مشکلاتی می شود.

وی به رانندگان توصیه کرد مکان های دیگری را برای تفریح انتخاب کند اما اگر به این مکان وارد شدند از توقف خودرو خود در حاشیه جاده ها برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و راه بندان، خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه