English

بیش از یک کیلوگرم هروئین و شیشه در آستارا کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف یک کیلو و ۸۸۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه و دستگیری دو نفر در شهرستان مرزی آستارا خبر داد‌.

بیش از یک کیلوگرم هروئین و شیشه در آستارا  کشف شد

به گزارش موج گیلان، سرهنگ احدالله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان امشب در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه مواد مخدر قرار گرفت و ماموران با انجام تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند‌.

وی افزود : ماموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و تعقیب و مراقبت های صورت گرفته خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را در شهرستان آستارا شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد : در بازرسی از این خودرو یک کیلو و ۳۸۰ گرم مواد روان گردان از نوع شیشه و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

احدی با بیان اینکه در این راستا متهم ۴۰ ساله به همراه هم دست ۳۵ ساله اش دستگیر شدند،  گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم در حوزه مواد مخدر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه