English

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است به طوری که تهدیدات خودش را در سرزمین‌های تهدید کننده در نطفه خفه می‌کند و اجازه نمی‌دهد دشمنانش حتی به پشت مرزهایش بیایند.

امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سیدحسین نقوی حسینی امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر سنندج، با بیان اینکه حضور امروز شما این پیام را داشت که ملت ایران همچنان ایستاده است، اظهار کرد:ما امروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی را جشن می‌گیریم که کشور آمریکا و یک حکومت مستبد و دیکتاور را به خاک نشاند.

وی افزود: حکومت پهلوی گوش به فرمان آمریکایی‌ها در منطقه بود و در کنار رژیم صهیونیستی که علیه مسلمانان و قرآن و اسلام فعالیت می‌کرد، حرکت می‌کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت ایران در 22 بهمن 57 حکومتی را سرنگون کرد که 50 هزار مستشار آمریکایی همه امورات کشورمان را به دست گرفته بودند.

وی ادامه داد: حضرت امام سال‌ها برای استقلال و آزادی مردم ما با اتکاء به خداوند متعال و قرآن و اسلام مبارزه کردند و با همراهی مردم و آزادی خواهان نظام اسلامی را به پیروزی رساندند.

نقوی حسینی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در شاخه‌های مختلف علمی جزء 10 کشور اول دنیاست و همین پیشرفت‌ها باعث شده آمریکایی‌ها عصبانی شوند و چشم دیدن رشد و توسعه ملت ایران را نداشته باشند.

وی اضافه کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی جرات نمی‌کنند حتی یک گلوله را به کشور ما پرتاب کنند چون از ارتش، سپاه، ملت مقاوم و موشک‌های دوربرد ما می‌ترسند و امروز ایران کشور مهم و اثرگذاری در دنیاست و همین باعث وحشت آنها شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها برخلاف همه موازین و کنوانسیون‌های بین المللی یک طرفه از برجام خارج شدند و نشان دادند که دروغگو هستند، اهل مذاکره نیستند و علیه ملت ما دست به هر کاری می‌زنند.

وی در ادامه بیان کرد: گروه‌های تروریستی که در دامن آمریکایی‌ها بزرگ شده بودند 17 هزار نفر از مردم بی گناه ما را ترور کردند و امروز هم کشورهای اروپایی و آمریکا که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند پناهگاه این گروه‌های تروریستی شده‌اند.

نقوی حسینی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است به طوری که تهدیدات خودش را در سرزمین‌های تهدید کننده در نطفه خفه می‌کند و اجازه نمی‌دهد دشمنانش حتی به پشت مرزهایش بیایند.

وی گفت: امروز دشمن که از ترور، جنگ، انزوای سیاسی، کودتا و حمله نظامی نتیجه نگرفته است، سراغ سفره‌های مردم ما آمده و با تحریم اقتصادی سفره‌های مردم را مورد هدف قرار داده است که هرکس در نظام اسلامی به خالی شدن سفر مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با همراهی قوای سه گانه و قوای نظامی، برخلاف خواسته دشمن حرکت کنیم چون به اثبات رسیده است که به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتمادی نیست.

وی در پایان عنوان کرد: امروز ملت ایران با یک رهبر بصیر، مقتدر، آگاه و دور اندیش به حرکت خود ادامه می‌دهد و ما نیز باید منویات و رهنمودهای حکمیانه رهبری را مدنظر خود قرار دهیم و پشت سر ایشان حرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه