English

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ها و بخش های هرمزگان اعلام شد

زمان و مکان راهپیمایی۲۲ بهمن در بندرعباس و شهرستان‌های استان اعلام شد.

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ها و بخش های هرمزگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی در بندرعباس از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۲ بهمن از بلوار ساحلی از مسجد علی ابن ابیطالب (ع) تا پشت استانداری قدیم، سخنران این مراسم امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری است.

حجت الاسلام ارجمند افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در میناب از چهار راه بسیج میدان ولایت تا بلوار ساحلی، در رودان از میدان جمهوری تا مسجد جامع و در سیریک از میدان ناخدا تا مسجد جامع صاحب الزمان ازساعت ۹ صبح است.

وی گفت: در جاسک راهپیمایان از میدان امام خمینی به سمت میدان شهدا راهپیمایی می‌کنند. مسیر راهپیمایی در بشاگرد نیز از میدان شهدا تا میدان ولایت ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌های حاجی آباد ساعت ۹ صبح از چهار راه کمیته امداد تا بوستان دولت، بستک ساعت ۸ صبح از میدان دفاع مقدس تا فرمانداری و بندرلنگه هم ساعت ۹ صبح از میدان آموزش و پرورش تا پارک کوثر است.

حجت الاسلام ارجمند گفت: راهپیمایی در جزیره قشم ساعت ۹ صبح از مقابل ناحیه مقاومت بسیج تا اسکله شهید ذاکری، بندر خمیر ساعت ۹ صبح از کلانتری تا مسجد علی ابن ابی طالب، پارسیان ساعت ۹ صبح از بخشداری مرکزی تا ورزشگاه تختی و ابوموسی ساعت ۱۰ صبح از حسینیه ولایت تا مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر چارک ساعت ۹ صبح از گلزار شهدای گمنام به سمت مجتمع فرهنگی حضرت، ولی عصر، رودخانه ساعت ۸:۳۰ از آموزش و پرورش تا میدان شهدای گمنام، و در توکهور و هشتبندی ساعت ۹ صبح از بخشداری تا مسجد جامع هشتبندی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره هرمز از ساعت ۹ صبح از میدان شهدا تا مسجد جامع اعلام شده است.

مردم رویدر از مدرسه زینبیه تا سه راه درمانگاه ساعت ۹ صبح و مردم شهر فین هم از میدان معلم تا ورزشگاه از ساعت ۹ راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی در بخش فارغان ساعت 9 صبح از بانک کشاورزی تا امام زاده رکن الدین، سندرک ساعت ۹ صبح از فرهنگسرای امام علی(ع) به سمت مسجد جامع و در تازیان بالا ساعت 9 صبح از دو راهی کوه گنو تا گلزار شهدای تازیان بالا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غلامعلی ارجمند افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جناح ساعت 9 صبح از سه راه مسجد جامع تا دبستان توحید، تخت از ابتدای بلوار اصلی تخت تا مسجد فاطمیه تخت ساعت ۹ صبح و در احمدی هم از یادمان شهدا تا دبیرستان عفاف از ساعت 9 اعلام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیکاه ساعت ۹ صبح از بخشداری تا حسینیه پاکوه، بلبل آباد بشاگرد ساعت 9 صبح از بوستان غدیر تا حسینیه آزادی، و در گوهران ساعت ۹ صبح از روبروی مجتمع بهزیستی تا مسجد امام خمینی است.

حجت الاسلام ارجمند گفت: راهپیمایی22بهمن در گافروپاراموند ساعت ۹ صبح از بخشداری تا مجتمع رضوی، بخش بمانی ساعت 9 صبح از بانک ملی تا اسکله صیادی، شمیل بالا ساعت ۹ صبح از روبروی مدرسه شهید چمران تا مسجد ابالفضل و بندزرک ساعت 9 صبح از میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در دهنهو ساعت 8:30 صبح از مسجد صاحب الزمان تا امامزاده سید حاضر، سرخون از گلزار شهدای گمنام تا میعادگاه معلم شهید علی عبدی زاده ساعت ۹ صبح و در شمیل از مسجد انصار تا گلزار شهدا ساعت 8 صبح است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جغین ساعت ۹ صبح از حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) تا مسجد بعثت سرخدان، حسن لنگی ساعت 8:30 صبح از مسجد امام علی(ع) تا مسجد صاحب الزمان، در سیرمند ساعت ۹ صبح از جنب درمانگاه تا ورودی محله شهرک روحانی و در چاخرک ساعت 9 صبح از مدرسه علامه امینی تا امام زاده شاه معزالدین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه