English

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

تداوم خدمات رسانی به مسافران دریایی قشم پس از زلزله/ جابجایی شبانه روزی خودروها در بنادر پل و لافت ادامه دارد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از فعال بودن جریان خدمات رسانی به مسافران دریایی قشم در بنادر پل و لافت پس از وقوع زلزله 5.2 ریشتری امروز خبر داد.

تداوم خدمات رسانی به مسافران دریایی قشم پس از زلزله/ جابجایی شبانه روزی خودروها در بنادر پل و لافت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، "اله مراد عفیفی پور" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پس از وقوع زلزله 5.2 ریشتری در لافت و ایمن سازی محوطه بندری با توجه به ترک ایجاد شده در اسکله قدیم، هم اکنون تردد شناورهای حمل خودرو با رعایت موارد ایمنی و حضور کارشناسان بازرسی و کنترل بنادر و دریانوردی قشم از اسکله جدید، در حال انجام است.

وی افزود: مسافرانی که با خودروی خود هم اکنون در جزیره قشم حضور دارند می توانند برای تردد به سرزمین اصلی، به بندر لافت که بصورت شبانه روزی فعالیت می کند، مراجعه نمایند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: در ساعت نخست وقوع زلزله، تیم های ارزیاب مدیریت بحران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن حضور میدانی در منطقه لافت، در حال ارزیابی پیامدهای این زلزله هستند.

گفتنی است، بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری هرمزگان، خسارت ها تاکنون تنها به ترک خوردگی برخی منازل در مناطق پل(شهرستان بندر خمیر) و لافت(شهرستان قشم) ختم می شود و خسارت جانی نیز تاکنون گزارش نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه