English

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

با افتخار به گذشته و امید به آینده جشن چهل سالگی انقلاب را باشکوه تر از همیشه برگزار می کنیم

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: جشن چهل سالگی انقلاب را با افتخار به گذشته و امید به آینده، بسیار باشکوه برگزار می کنیم.

با افتخار به گذشته و امید به آینده جشن چهل سالگی انقلاب را باشکوه تر از همیشه برگزار می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، حجت الاسلام محمد رضایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست خبری اعلام برنامه های روز بیست و دوم بهمن ماه در شیراز با تأکید بر اینکه جشن چهل سالگی انقلاب را با افتخار به گذشته و امید به آینده، بسیار باشکوه برگزار می کنیم گفت: در سراسر کشور راهپیمایی این روز طبق سنوات گذشته برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه 22بهمن امسال ویژگی خاصی دارد و آن اینکه امسال انقلاب چهل ساله می شود، پس باید برنامه ها پرشورتر و جشن ها وسیع تر باشد گفت: اقتدار آدم ها در چهل سالگی است و کمتر اشتباه می کند و فرصتی برای خطا نخواهد داشت یقینا از چهل سالگی انقلاب به بعد دولتمردان و سیاستمردان و مجلسی های ما هم بهتر از گذشته کار می کنند.

رضایی با تصریح بر اینکه شاید در بعضی مناسبت ها، افراد خاصی در تجمعات شرکت کنند، اما در جشن انقلاب همه از هر قشر و گروه و فکر و عقیده ای می آیند اظهار داشت: بهترین فرصت برای ایجاد نشاط و امید جامعه راهپیمایی بیست و دوم بهمن است که شاهد خواهیم بود حضور پرشور مردم موجب امید جامعه خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: انعکاس بخشی از کارهای مهمی که در طول چهل سالگی انقلاب صورت گرفته بخشی از برنامه های جانبی راهپیمایی امسال است و ما باید کارهای انجام شده را بگوییم که همه بدانند چه اتفاقی افتاده که به همین منظور در حاشیه راهپیمایی امسال بیست و دوم بهمن غرفه هایی اختصاص دادیم و بروشورهایی تهیه شده تا مردم بیشتر در جریان فعالیت ها قرار بگیرند.

رضایی بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند مردم ما در بیست و دو بهمن امسال پاسخ کسانی که گفتند ایرانیان چهل سالگی انقلابشان را جشن نمی گیرند خواهند داد بنابر این همه دستگاههای دخیل باید انقلابیون را جمع کنند.

وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان فارس راس ساعت 10 صبح آغاز می شود و در شیراز هم از ساعت 9:30 از سه مسیر فرعی و یک مسیر اصلی این راهپیمایی آغاز خواهد شد.

رضایی اظهار کرد: میدان شهدا - میدان امام حسین - چهارراه پانزده خرداد مسیر شماره یک، میدان نمازی خیابان زند بلوار زند میدان امام حسین چهارراه پانزده خرداد مسیر شماره دو و چهارراه پیروزی - خیابان لطفعلی خان زند و چهارراه پانزده خرداد سومین مسیر راهپیمایی خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: مسیر اصلی حرکت از ساعت 10 و چهارراه پانزده خرداد -خیابان انقلاب - میدان امام حسین(ع) - بلوار آزادی و میدان آزادی می باشد.

رضایی با بیان اینکه سخنرانی، سرود و قرائت قطعنامه محتوای برنامه تجمع خواهد بود افزود: سرود 1357 نفره دانش آموزان و سرود 1600 نفری کانون پادگان احمد بن موسی(ع) در این تجمع اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: تصاویر شهدای انقلاب نیز در مسیر راهپیمایی نصب خواهد شد.

وی ایجاد وحدت، همبستگی و همدلی را از محور اصلی برنامه های این روز دانست تصریح کرد: چهل سالگی نباید باعث شود ما وارد تنش های ناخواسته شویم.

رضایی ادامه داد: ما وظیفه داریم مصالح نظام را اولویت کاری خود قرار دهیم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کارش شورایی و گروهی است و به تنهایی تصمیمی نمی گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس بیان کرد: امسال هم مانند سنوات گذشته در شب بیست و یکم ساعت 9 شب ندای الله اکبر در مساجد سر داده خواهد شد و مراسم نورافشانی نیز در همان شب برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه