English

استاندار لرستان:

پل های در حال احداث خرم رود کارشناسی شده است/ شدت سیلاب زیاد بود

استاندار لرستان در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: متاسفانه حجم سیلاب چند روز گذشته زیاد، و در 100 سال اخیر بی سابقه بود.

پل های در حال احداث خرم رود کارشناسی شده است/ شدت سیلاب زیاد بود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر مرکز استان، گفت: سیل یک حادثه غیرمترقبه است که عامل انسانی به طور مستقیم در آن دخالتی ندارد اما می‌توان گفت عواملی همچون ساخت و سازهای غیرمجاز حریم رودخانه‌ها در بیشتر شدن خسارات موثر هستند.بوده است.

حس مسوولیت پذیری مدیران در سیلاب خرم‌آباد مشهود بود

وی با اشاره به اینکه بیان مشکلات و ضعف‌های گذشته مساله ای را حل نمی کند، تصریح کرد: احساس مسئولیت در برابر مردم و شهر به خصوص موضوع بحران ارزشمند است که این مهم در سیلاب خرم آباد دیده شد.

استاندار لرستان تاکید کرد: اکنون روز مدیریت بحران است و باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و بازگشت شرایط عادی به زندگی مردم بکار بگیریم.

مدیران با مردم صادق باشند

خادمی کمک رسانی به مردم برای ایجاد آرامش و زندگی عادی پس از سیلاب را وظیفه کنونی همه مدیران دانست و گفت: شعار دادن میان مردم صداقت نیست و حتی از دیدگاه آنان تبلیغاتی زشت و نادرستی محسوب می شود.

وی ادامه داد: برخی افراد در این شرایط به دنبال خواسته های شخصی خود حاشیه‌سازی می‌کنند که باید از طریق قانون با آنها برخورد کرد.

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر گفت: در این شرایط شما باید با استفاده از پایگاه‌های اجتماعی خود به دنبال حل مشکلات، مسائل مردم و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین باشید.

دولت به مردم خسارت دیده سیلاب اخیر در لرستان توجه ویژه دارد

استاندار لرستان با اشاره به دستور فوری رئیس جمهور برای رسیدگی به مشکل سیل زدگان استان ادامه داد: دکتر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در محل حادثه و دیدار با مردم شرایط را بررسی کرد که این اقدام بیانگر توجه دولت به مردم است.

سیلاب خرم آباد

سیلاب خرم‌آباد در 100 سال اخیر بی سابقه بوده است

خادمی از تشکیل کمیته کارشناسی و ارزیابی برای بررسی دلایل این اتفاق خبر داد و اظهار داشت: با توجه به آمار کارشناسان امور آب استان، سیلاب هفته گذشته در 100 سال اخیر بی سابقه بوده است.

پل های در حال احداث بر بستر خرم رود کارشناسی شده است

وی در پاسخ به انتقادات بدون کارشناسی که از طرف برخی افراد غیرمتخصص مطرح شده، گفت: احداث پل‌های جدید بر روی رودخانه خرم رود از طریق شورای فنی و مشاور طرح کارشناسی شده اما این سیل یک حادثه بوده که باعث ایجاد خسارات شده است.

ساماندهی خرم رود در دستور کار است

وی خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی رودخانه در حال پیگیری‌ بوده و حل مساله در مهار کردن آب‌های بالادستی است.

گفتنی است سیل هفته گذشته در لرستان، 230 میلیارد تومان خسارت به اماکن عمومی، زیرساخت ها، ابنیه تجاری و منازل مردم وارد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه