English

زنگ انقلاب در مدارس سما واحد رشت نواخته شد

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور در دبستان پسرانه سما واحد رشت زنگ انقلاب را به صدا در آورد.

زنگ انقلاب در مدارس سما واحد رشت نواخته شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد نیک پسند در مراسم زنگ انقلاب در دبستان پسران سما واحد رشت با تسلیت ایام فاطمیه و با تبریک با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه مبارک فجر 12 تا 22 بهمن  یادور روزهای بسیار ارزشمند و گرانقدری در تاریخ ایران اسلامی است.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دهه فجر یآدور روزهای است که پدران و مادران ما با همدلی و تلاش در جهت رسیدن به آزادی و استقلال ایران اسلامی قدم برداشتند.

نیک پسند گفت: امروز اگر ما در این مدرسه و در این کشور با آزادی کامل با افتخار و سربلندی زندگی می کنیم حاصل تلاش و ایثار بزرگوارانی است که برای اعتلای نام  ایران از خود گذشتند و جانفشانی کردند.

زنگ +انقلاب مدارس سما

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت هدف از گرامی داشت دهه مبارک فجر را پایبندی به اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: باید با همدلی و وحدت موانع و مشکلاتی را که دشمنان برای کشور ایجاد کردند خنثی نماییم و از حمایت  ایران اسلامی و دولت دست برنداریم تا به موفقیت های بیشتری برسیم.

نیک پسند دشمن شناسی را یکی دیگر از اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: در این دوره چهل ساله انقلاب اسلامی همیشه کشور ما از جانب دشمنان مورد تهدید واقع بود ولی ملت ما با وحدت و همدلی تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

آئین نواختن زنگ انقلاب امروز 13 بهمن ماه به طور همزمان در تمامی مدارس سما واحد رشت برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه