English

نماینده وزارت اقتصاد ایالت راینلند فالتس آلمان در ایران:

عضویت رسمی اتاق بازرگانی اصفهان در اتاق جوانان بین الملل گام مثبتی در زمینه تقویت روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها است

نماینده وزارت اقتصاد ایالت راینلند فالتس آلمان در ایران گفت: عضویت رسمی اتاق بازرگانی اصفهان در اتاق جوانان بین الملل گام مثبتی در زمینه تقویت روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها است.

عضویت رسمی اتاق بازرگانی اصفهان در اتاق جوانان بین الملل گام مثبتی در زمینه تقویت روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، داوود نظیری زاده از علاقمندی این ایالت برای گسترش تعاملات تجاری و دوستی آلمان و اصفهان خبر داد و عضویت رسمی اتاق بازرگانی اصفهان در اتاق جوانان بین الملل را گام مثبتی در زمینه تقویت روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها بیان کرد.

وی  گفت: راینلند فالتس در زمینه هایی چون کشاورزی، رسانه و کارخانه های تولید کننده محصولات شیمیایی بسیار قوی بوده و شرکت های بزرگی چون BASFیکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات شیمیایی در جهان و همچنین یکی از بزرگ ترین تولید کننده گان ماشین آلات سنگین در جهان در این ایالت مشغول فعالیت هستند. وی علاقه این ایالت به همکاریهای بین المللی را نقطه عطفی برای تجار ایرانی دانست و تصریح کرد: با این وجود فعالیت اقتصادی نسبتا آزاد در این کشور موجب ایجاد فضای رقابتی شدیدی شده است.

نماینده وزارت اقتصاد ایالت راینلند فالتس آلمان در ایران  فعالیت در قالب شرکت های سهامی، شرکت های با مسوولیت محدود ودر قالب شرکت هایی بدون نیاز به سرمایه اولیه را از راه های فعالیت اقتصادی در آلمان ذکر کرد. نماینده وزارت اقتصاد ایالت راینلند فالتس در ادامه انجام تحقیقات اینترنتی از طریق موسسات تحقیقات بازار آلمان و تحقیقات میدانی از طریق حضور در نمایشگاه های مختلف را در نیازسنجی بازارهای این کشور بسیار موثر دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه