English

رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه:

دشمن تصمیم دارد از کانال اقتصادی به کشور ضربه بزند/ نباید وقت فعال اقتصادی برای رسیدگی به دعاوی اقتصادی تلف شود

محمدرضا عدالت‌خواه گفت: در شرایطی که دشمن از کانال اقتصادی ما را هدف گرفته، نباید اجازه دهیم بنگاه‌های اقتصادی تعطیل شوند و یا وقت فعال اقتصادی برای رسیدگی به دعاوی اقتصادی تلف شود.

دشمن تصمیم دارد از کانال اقتصادی به کشور ضربه بزند/ نباید وقت فعال اقتصادی برای رسیدگی به دعاوی اقتصادی تلف شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه در نشست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه بابیان اینکه دشمن تصمیم گرفته امروز از کانال اقتصادی به کشور ضربه بزند، افزود: در این شرایط نباید اجازه بدهیم هیچ واحد صنعتی به دلیل مشکلات تعطیل شود.

وی بر لزوم تسهیلگری دستگاه‌ها برای پیشبرد امور واحدهای صنعتی تأکید کرد و ادامه داد: برای شرایط کنونی اقتصاد کشور نمی‌توان مانند روال عادی رفتار کرد و باید متناسب با شرایط روز کارها را برای فعالان اقتصادی تسهیل کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه از حمایت جدی دستگاه قضایی از واحدهای صنعتی هم یادکرد و افزود: فراخوان می‌دهیم که اگر واحد صنعتی بر اساس دستور قضایی تعطیل‌شده، مراجعه کند تا به مشکل آن رسیدگی شود.

عدالت‌خواه خاطرنشان کرد: همچنین صاحب هیچ بنگاه اقتصادی در حوزه قضایی ممنوع‌الخروج نخواهد شد و این‌طور نیست که هر دادگاه و قاضی بتواند فعال اقتصادی را ممنوع‌الخروج کند.

وی بر لزوم عدم توقیف ابزار کسب و ماشین‌آلات واحدهای صنعتی هم تأکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌ها حق ندارند اماکن کسب‌وکار، وسایل، ماشین‌آلات و تجهیزات بنگاه اقتصادی را به هر دلیلی توقیف کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه از پیگیری برای در نظر گرفتن مجازات جایگزین حبس برای فعالان اقتصادی درزمینهٔ جرائم عمومی و خرد هم خبر داد.

عدالت‌خواه از فعالان اقتصادی خواست هر دستگاه و اداره‌ای که مانع و سد راه برای فعالیت آن‌ها ایجاد می‌کند را معرفی کنند.

وی همه این اقدامات را گامی برای حمایت از واحدهای تولیدی و جلوگیری از تعطیلی آن‌ها دانست و اضافه کرد: البته این حمایت‌ها صرفاً شامل سرمایه‌گذاران مشروع است و نه کسانی که اخلالگر اقتصادی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه