English

کشف ۸۰ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف 80 میلیارد و 659 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

کشف  80 میلیارد و 659 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار «عزیز اله ملکی» در جمع خبرنگاران، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی استان، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند ، 93 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه ماموران مجموعا 435 هزار نخ انواع سیگار، 260 متر انواع پارچه، 138 دستگاه لوازم خانگی، 25 تن برنج خارجی ، 59 هزار لیتر سوخت، 756 عدد لوازم آرایشی، هزار و 561 ثوب البسه  و 534 راس دام قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 80 میلیارد و 659 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه 112 متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت 130 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد: از این تعداد 10 پرونده بالای 100 میلیون تومان و 120 فقره پرونده زیر 100 میلیون تومان بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه