English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

امحاء ۴۲۰ تن کالای خارجی قاچاق در اصفهان / افزایش ۴۰ درصدی کشف پرونده های قاچاق

فرمانده انتظامی استان اصفهان از امحای 420 تن کالای خارجی قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در اصفهان خبر داد.

امحاء 420 تن کالای خارجی قاچاق در اصفهان / افزایش 40 درصدی کشف پرونده های قاچاق

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان،  سردار مهدی معصوم بیگی گفت: با پیگیری و تلاش های مجدانه پلیس ، 420 تن کالای خارجی قاچاق مکشوفه به ارزش 50 میلیارد ریال امحاء شد.

وی ادامه داد: 420 تن کالای خارجی قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پوشاک، پارچه، لوازم التحریر ،سیگار و.... که ارزش آنها برابر اعلام کارشناسان مربوطه 50 میلیارد ریال برآورد شده بود، امحا شدند.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا، یکی از مهمترین مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است که از سوی مقام معظم رهبری  به دستگاه ها ابلاغ شده و در این زمینه نیروی انتظامی در خط مقدم  قرار دارد و به صورت شبانه روزی در این زمینه تلاش می کند.

اصفهان- فرمانده انتظامی

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان در ادامه از کشف نزدیک به هزار میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این رابطه 9 باند دانه درشت تهیه و توزیع کالای قاچاق شناسایی و با آنان برخورد قانونی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش 40 درصدی کشف پرونده های قاچاق با ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد و گفت: همچنین در 9 ماه گذشته ، 3 هزار و 500 قاچاقچی دستگیر و 700 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق نیز توقیف شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه