English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبرداد

دستگیری عامل تبلیغ اینترنتی خالکوبی در کاشان / کشف ۵۰۰ قطعه تصویر الگوی خالکوبی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که از طریق شبکه های اجتماعی اینترنت اقدام به خالکوبی منقوش به علایم شیطان پرستی می کرد خبر داد.

دستگیری عامل تبلیغ اینترنتی خالکوبی در کاشان / کشف 500 قطعه تصویر الگوی خالکوبی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ علی پورکاوه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تبلیغ خالکوبی با دستگاه های جدید در شبکه های اجتماعی توسط فردی از اهالی شهر کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران  قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ویژه ماموران در این زمینه مشخص شد فردی به 23 ساله با تبلیغ خالکوبی با دستگاه های جدید در شبکه های اجتماعی اقدام به جذب مشتری از بین جوانان کرده و با دریافت مبالغ هنگفت اقدام به این عمل می کند.

سرهنگ پورکاوه خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پرونده ، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به منزل وی اعزام و در بازرسی از محل بیش از 500 قطعه تصویر الگوی خالکوبی منقوش به علایم شیطان پرستی ، تعداد یک هزار قطعه کارت ویزیت تبلیغاتی به همراه تجهیزات کامل خالکوبی برقی و مواد مربوطه را کشف کردند.

عکس مربوط به خبر خالکوبی2

وی بیان کرد: خالکوبی عملی غیربهداشتی و خطرناک بوده و هرگونه فعالیت در این زمینه جرم محسوب می شود.

فرمانده انتظامی کاشان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: فریب اینگونه افراد شیاد و کلاهبردار را نخورید و در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه