English

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد:

پلمب کارگاه تولید روغن های غیر بهداشتی در اصفهان / دستگیری یک نفر

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از پلمب کارگاه تولید روغن های غیر بهداشتی و دستگیری فرد متخلف در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی خبر داد.

پلمب کارگاه تولید روغن های غیر بهداشتی در اصفهان / دستگیری یک نفر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی فردی  را که در زمینه تهیه و تولید روغن با استفاده از ضایعات مرغ و گوشت در کارگاهی واقع در یکی از مناطق شهر اصفهان فعالیت می کرد، دستگیر و کارگاه مذکور را نیز پلمب کردند.

وی افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم به صورت غیر مجاز قسمتی از محل فروش مصالح ساختمانی را با بدترین شرایط بهداشتی جهت روغن گیری اختصاص داده است.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: در این کارگاه تولیدی 3  بشکه فلزی 220 لیتری حاوی روغن ضایعات مرغ و گوشت آماده عرضه به واحدهای صنفی رستوران و فست فودی ها جهت سرخ کردن مواد غذایی و همچنین 600 دبه روغن حلبی و پلاستیکی بزرگ و کوچک که تعدادی آغشته به روغن و تعدادی حاوی روغن ضایعات گوشت و مرغ بود، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کارگاه تولید روغن های غیر بهداشتی در اصفهان با حکم مقام قضائی پلمب و عامل تولید روغن های غیر بهداشتی نیز با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه