English

بازدید مدیر کل زندانهای گیلان از اردوگاه کاردرمانی استان در حویق

مدیر کل زندانهای استان گیلان از اردوگاه کاردرمانی استان گیلان درحویق بازدید کرد.

بازدید مدیر کل زندانهای گیلان از اردوگاه کاردرمانی استان در حویق

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید حمید حسینی امروز از اردوگاه کاردرمانی استان گیلان (حویق) بازدید کرد.

مدیر کل زندان های استان گیلان در جمع کارکنان اردوگاه حویق، وحدت، یکدلی و یکرنگی را از نقاط مهم و مقدمه در کارهای گروهی و تیمی ویکی از مهمترین ظرفیت های منابع انسانی برشمرد.

وی با تاکید بر استفاده بهینه از برنامه های موجود برای برداشتن گام های مثبت در راستای توسعه سازمانی و همچنین ارتقاء سلامت، امنیت و توسعه و بهره وری در زندان ها اظهار کرد: با برنامه ریزی، ایجاد انسجام و یکپارچگی در کارکنان اهداف زندان ها را محقق می شود.

این مسئول با اشاره به ارتقاء حمایت و کمک به خانواده های زندانیان افزود: می بایست با اعتماد و تعهد کاری به این مقوله های مهم دست یابیم.

حسینی در ادامه خاطر شان کرد: باید به اهمیت کار گروهی و ارزش آن و افزایش کیفیت در کار توجه داشت.

وی کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان و بهبود و کمک به خدمات حمایتی به خانواده زندانیان را از رسالت های این نهاد دانست و گفت: این کار ممکن نمی شود مگر اینکه مهارت فردی، اجتماعی و کارهای تیمی و گروهی خود را قوی و تدابیر لازم برای رسیدن به این امر را متمرکز نماییم.

مدیر کل زندان های گیلان، خطاب به روسای زندانها ابراز داشت: در محیط کار مثبت گرا باشند، زیرا بهترین گزینه بهره گیری بهینه از سرمایه های انسانی است و زمانی که کارکنان احساس تعلق به مجموعه نمایند نتیجه دستیابی به بهترین انتخاب ها آسان می شود.

 وی ادامه داد: اعتماد و وفاداری کارکنان به مجموعه، به روسای زندان ها کمک می کند تا بر بهترین اطلاعات و دانش و تجربه تکیه کنند که این امر موجب می شود تا با تدابیر لازم و بکارگیری کلیه امکانات به راس اولویتهای سازمانی دست یافت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه