English

مدیرکل زندانهای استان گیلان:

امنیت در زندان یک امر بسیار حیاتی است/ رویکرد اصلی یگان حفاظت زندانهای گیلان نظم و امنیت است

مدیر کل زندانهای استان گیلان در نشست هم اندیشی فرماندهان یگان زندانهای گیلان، امنیت در زندان را یک امر بسیار حیاتی دانست و بر تصمیمات دقیق و به دور از شتابزدگی در مواقع حساس تاکید کرد.

امنیت در زندان یک امر بسیار حیاتی است/ رویکرد اصلی یگان حفاظت زندانهای گیلان  نظم و امنیت است

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان، امنیت در زندان را یک امر بسیار حیاتی دانست و بر تصمیمات دقیق و به دور از شتابزدگی در مواقع حساس تاکید کرد.

مدیر کل زندانهای استان گیلان در خصوص ارتقاء امنیت فیزیکی در زندانها گفت: علم، دانش و فن آوری مقوله هایی است که می بایست در زندانهای مدرن امروزی بکارگیری شود و امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات، استفاده از دانش و تجهیزات مختلف امنیتی لازم و ضروریست.

حسینی پایش و بررسی رخداد‌های امنیتی در هر مجموعه را از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای بر شمرد و بیان کرد: ابعاد نظری و تجربی دانش امنیت در زندانها از مقوله های بسیار مهمی است و یکی از مهمترین مقوله ها را آشنایی با وظایف در حیطه کاری است  و مطالعه قوانین مورد نیاز از جمله اهم وظایف بیست و سه گانه یگان حفاظت زندانهاست.

وی آمادگی جسمانی پاسیاران همراه با دانش روز، ارتقای امنیت و فرایند تغییر و تحول به سوی اهداف مثبت سازمانی را از موارد مهم برشمرد.

رویکرد اصلی یگان حفاظت زندانهای گیلان  نظم و امنیت است

مدیر کل زندانهای گیلان رعایت مقررات و موازین نظامی و انتظامی و اجرای دستورالعمل ها را یکی دیگر از موارد مهم عنوان کرد و افزود: رویکرد اصلی یگان حفاظت زندانهای گیلان  نظم و امنیت و شناخت ان بوده  و از افراد به کارگیری توانیهای ذهنی برای نوآوری، بیان راهکارها برای رفع، تقویت  و تبدیل چالشها به فرصتها و دور اندیشی انتظار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه